Οι πιο όμορφες ρετρό Porsche 911 είναι αυτές της αμερικάνικης Singer
Η Porsche 911 έχει συμπληρώσει πάνω από μισό αιώνα ζωής και θεωρείται το πλέον αειθαλές σπορ μοντέλο παγκοσμίως και βέβαια αυτό που είναι το πιο κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
Φυσικά όλα αυτά τα χρόνια έχουν παρουσιαστεί πολλές εκδόσεις και εκδοχές της, άλλωστε η Porsche είναι κορυφαία στην παρουσίαση παραλλαγών του ίδιου μοντέλου, ωστόσο οι aficionados της μάρκας ξεχωρίζουν αυτές τους τέλους της δεκαετίας του ’60 και των αρχών αυτής του ’70. Με το κλασικό, απλό αμάξωμα...
Με αυτές λοιπόν τις 911 ασχολειται η αμερικάνικη Singer Vehicle Design, που έχει έδρα το Los Angeles και ειδικεύεται όχι στην αναπαλαίωση αλλά στην κατασκευή «σύγχρονων παλαιών» 911, χρησιμοποιώντας σα βάση το πλαίσο της 964. Της τελευταίας αερόψυκτης 911 δηλαδή.
Αυτή η επιλογή έχει και νομικό υπόβαθρο μιας και χρειάζεται ένα αριθμός πλαισίου, ενώ στην πορεία αφαιρούνται όλα τα εξαρτήματα του αμαξώματος, προκειμένου να ενισχυθεί το πλαίσιο. Στη συνέχεια τοποθετούνται νέα τμήματα αμαξώματος τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και εξασφαλίζουν μια πιο φουσκώμενη εμφάνιση σε σχέση με την αρχική, η οποία όμως δεν αλλοιώνει το γνήσιο σχήμα.
Οι Porsche 911 στα τέλης της δεκαετίας του '60 και στις αρχές αυτής του '70 θεωρούνται οι πιο γοητευτικές. Σε αυτές λοιπόν ειδικέυεται η αμερικάνικη Singer και το αποτέλεσμα, όπως βλέπουμε, είναι εξαιρετικό. Πηγή: Singer Vehicle Design
Και όχι μόνο αυτό, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως η εμπρός αεροτομή που κατεβαίνει αρκετά χαμηλά, η πίσω αναδιπλούμενη που θυμίζει τις κλασικές αλά ουρά πάπιας και βέβαια τη μεγάλη τάπα βενζίνης στο κέντρο του καπό.
Τελευταίο δημιούργημα της Singer μια δεξιοτίμονη 911, βάση για την οποία ήταν ένα μοντέλο -της σειράς 964 που προαναφέραμε φυσικά- η οποία κυκλοφορούσε στο Newcastle. Έτσι η Singer ονομάσε τη δημιουργία της Newcastle και θα την παρουσιάσει επίσημα στο Goodwood Festival of Speed, όπου θα λάβει μέρος και στην ομώνυμη ανάβαση. Με οδηγό για την περίσταση το συμπαρουσιαστή του νέου κύκλου του TopGear, τον Chris Harris.
Κινητήρας είναι ένας αερόψυκτος, 6κύλινδρος, ατμοσφαιρικός boxer 4.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 396 άλογα και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε περίπου 3,3 δεύτερα, ενώ όπως συνηθίζει η Singer το εσωτερικό είναι καλόγουστο και λειτουργικό. Στο συγκεκριμένο οι επενδύσεις είναι μπλέ χρώματος δέρμα και αλκαντάρα, ενώ πολύ όμορφο είναι και το κλασικό τιμόνι Momo Prototipo.
Φυσικά όπως σε όλες τις Singer Porsche έτσι και εδώ το στροφόμετρο είναι πορτοκαλί, ενώ αν αναρωτιέστε για την τιμή σημειώστε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια...