Οι πιο σικ μεταφορές γίνονται με τη νέα Mercedes E-Class Estate
Η E-Class είναι ιστορικά το μοντέλο που αποτελεί τη βάση της γκάμας της Mercedes, ενώ εδώ και περίπου μισό αιώνα οι εκδόσεις στέισον αποτελούν αναπόσπαστο και σημαντικό τμήμα της εκάστοτε γενιάς της.
Λογικά και αναμενόμενα, μετά την λιμουζίνα, από την οποία παραδοσιακά ξεκινά κάθε καινούργια E, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και την Estate, που φυσικά θα δώσει το παρόν και στην έκθεση στο Παρίσι, στις αρχές Οκτωβρίου.
Σε σχέση με την προκάτοχό της η νέα E-Class Estate διαθέτει πιο κομψές και πιο δυναμικές γραμμές, οι οποίες προκύπτουν κυρίως από τη μεγαλύτερη κλίση του εμπρός παρμπρίζ αλλά και τη πιο χυτή σχεδίαση του πίσω μέρους της οροφής της.
Μέχρι τη μεσαία κολώνα δεν υπάρχουν στην ουσία διαφοροποιήσεις σε σχέση με την τετράθυρη, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό.
Επαναλαμβάνεται ο μοντέρνος και πολυτελής διάκοσμος που προσδιορίζεται κατά κύριο λόγο από τις δύο μεγάλες οθόνες στο ταμπλό.
Το ενδιαφέρον στρέφεται στο χώρο αποσκευών που πέρα από μεγάλος -η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 670 έως και 1.820 λίτρα- είναι και ιδιαίτερα πρακτικός, καθότι απόλυτα επίπεδος.
Στην πλήρη εκμετάλλευσή του συμβάλλουν και το πλάτος του που δεν είναι μικρότερο από 1.100 χιλιοστά, και η λειτουργία cargo, που είναι η πιο κάθετη (κατά 10 μοίρες) τοποθέτηση της πλάτης του πίσω καθίσματος ώστε να αυξηθούν οι μεταφορικές ικανότητες και να διατηρηθεί η 5θέσια διάταξη, αλλά και η δυνατότητα αναδίπλωσής της σε αναλογία 40:20:40.
Ο χώρος φόρτωσης της νέας Mercedes E-Class Estate είναι μεγάλος και πρακτικός, ενώ συνολικά η αίσθηση πολυτέλειας είναι διάχυτη. Πηγή: Mercedes
Επίσης, όπως συνέβαινε σχεδόν σε όλους τους προκατόχους της, υπάρχει και η δυνατότητα ύπαρξης μιας 3ης σειράς καθισμάτων στο χώρο αποσκευών η οποία είναι κατάλληλη μόνο για παιδιά, ενώ η 5η πόρτα με το μεγάλο άνοιγμα μπορεί να ανοιγοκλείνει και ηλεκτρικά.
Μεγάλο είναι και το ωφέλιμο φορτίο των 745 κιλών και αυτός είναι και ο λόγος που ο πίσω άξονας έχει στάνταρ πνευματική ανάρτηση, που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος ανεξαρτήτως φορτίου.
Στάνταρ στη νέα Mercedes E-Class Estate είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9G-Tronic με τις 9 σχέσεις, ενώ η γκάμα των κινητήρων δεν διαφέρει από αυτή της λιμουζίνας.
Έτσι η βάση είναι τα 2.000 κυβικά και οι 150 ίπποι για τους diesel και πάλι τα 2.000 κυβικά και οι 184 ίπποι για τα σύνολα βενζίνης. Εδώ η κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση είναι η AMG E 43 4MATIC με τον V6 των 3.000 κυβικών και των 401 ίππων, ενώ στην πορεία αναμένεται και η top C63 AMG, όπου ο μεγάλος χώρος φόρτωσης θα συνδυάζεται με επιδόσεις καθαρόαιμου σπορ μοντέλου.