ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Nissan GT-R αρνείται να… συνταξιοδοτηθεί

Το Nissan GT-R αρνείται να… συνταξιοδοτηθεί
Ο κινητήρας V6 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbο που αποδίδει 573 ίππους στις κανονικές εκδόσεις και 600 στη Nismo

To σούπερ σπορ μοντέλο της Nissan, το GT-R, έχει χτίσει το δικό του μύθο τόσο με την εμφάνιση, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του όσο και με το ότι… αρνείται να αποχωρήσει από το προσκήνιο.

Και συνεχίζει ακάθεκτο παρότι έχει ήδη 15 χρόνια στην πλάτη του -παρουσιάστηκε το 2007.

Έτσι λοιπόν στην έκθεση του Τόκιο η Nissan παρουσίασε μια ακόμα ανανεωμένη εκδοχή του -μην παίρνετε όρκο πως θα είναι η τελευταία.

Μια εκδοχή η οποία έχει αλλαγές στη μάσκα, τους προφυλακτήρες και τα φτερά. Αφενός για να ανανεωθεί όσο αυτό γίνεται η εμφάνιση και αφετέρου για να βελτιωθεί η αεροδυναμική. Όχι ως προς τον συντελεστή οπισθέλκουσας που παραμένει στο πολύ καλό για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου 0,26 αλλά ως προς την κάθετη δύναμη που ασκείται στις μεγάλες ταχύτητες.

Η έκδοση Nismo έχει πλέον και μια πιο μεγάλη πίσω φτερούγα με πιο κομψές βάσεις στήριξης, ενώ προαιρετικά μπορεί να έχει καπό από ανθρακονήματα και ένα ειδικό κάλυμμα για τον κινητήρα.

Ο οποίος φυσικά και είναι ο V6 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbο που αποδίδει 573 ίππους στις κανονικές εκδόσεις και 600 στη Nismo.

H τελευταία έχει και ένα νέο μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα, ενώ για την Ιαπωνία τουλάχιστον επανέρχεται η ειδική έκδοση T. Που ξεχωρίζει με τις χρυσές ζάντες της των 20 ιντσών, ενώ τα κεραμικά της φρένα προέρχονται από το Nismo.