ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το R.S.16 με τα 275 άλογα είναι το πιο δυνατό Renault Clio όλων των εποχών

Το Σαββατοκύριακο του Γκραν Πρι επέλεξε η Renault προκειμένου να παρουσιάσει στο Μονακό, με τον πιλότο της στη Φόρμουλα 1 Kevin Magnussen πίσω από το τιμόνι, το Clio R.S.16 των 275 ίππων.

Πρόκειται για την μέχρι τώρα κορυφαία και ταυτόχρονα πιο δυνατή έκδοση του επιτυχημένου γαλλικού υπερ- μίνι και δημιουργήθηκε για τα 40 χρόνια της Renault Sport. Προς το παρόν πρόκειται για πρωτότυπο, που όμως δεν απέχει διόλου από την κανονική παραγωγή, στην οποία και πιθανότατα θα προσχωρήσει. Κι αυτό για να υπάρχει, πέρα από όλα τα άλλα και μια φυσική συνέχεια της παράδοσης που έχουν δημιουργήσει τα R5 Turbo και Clio V6 του παρελθόντος.

Ο κωδικός του top Clio μπορεί να είναι R.S.16 αλλά ο κινητήρας του δεν είναι 1.600 κυβικών όπως αυτός του απλού RS. Είναι ο μεγαλύτερος των 2,0 λίτρων που κινεί και το συλλεκτικό, περιορισμένης παραγωγής Megane RS 275 Trophy-R, ενώ λόγω μικρότερου βάρους του αμαξώματος είναι βέβαιο πως εδώ θα εξασφαλίζει ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το 0-100 σε 5,8 δεύτερα του Megane.

Από το τελευταίο προέρχονται τόσο τα φρένα με τους δίσκους των 350 χιλιοστών και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ όσο και ο εμπρός άξονας, ενώ τον πίσω μαζί με την αεροτομή της 5ης πόρτας οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας το δανείστηκαν από το αγωνιστικό Clio R3T. Παράλληλα έχουνε εξελίξει ειδικά το σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να διαθέτει την αμεσότητα και την ακρίβεια που περιμένει κανείς από ένα σπορ μοντέλο αυτών των προδιαγραφών.

Το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα διεκδικήσει το ρεκόρ του πιο γρήγορου προσθιοκίνητου παραγωγής στη διάσημη γερμανική πίστα του Nürburgring, το οποίο κατέχει τώρα το VW Golf GTI Clubsport S και πριν από δύο περίπου χρόνια πιστωνόταν στο Megane RS 275 Trophy-R.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης