ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Alfa Romeo φρεσκάρει την όμορφη Giulietta, υιοθετώντας κάποια στοιχεία από τη Giulia

Στην Alfa Romeo τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα κινούνται στο ρυθμό του next big thing της μάρκας που δεν είαι άλλο από τη Giulia. Έτσι είναι απόλυτα αναμενόμενο η μικρότερη Giulietta να προσαρμοστεί, στα πλαίσια της προγραμματισμένης ανανέωσής της και για όσο είναι αυτό εφικτό, στη φιλοσοφία της πρώτης.

Από την άλλη είναι λογικό οι προσαρμογές αυτές να έχουν γίνει στα σημεία και όχι στην ουσία, καθώς το σχήμα της Giulietta εξακολουθεί να είναι από τα πιο ιδιαίτερα και χαρακτηριστικά της μικρής- μεσαίας κατηγορίας. Πλέον, με τις επεμβάσεις των σχεδιαστών της μάρκας, έχει γίνει πιο μοντέρνο, κυρίως μπροστά, ενώ στα νέα δεδομένα έχει προσαρμοστεί ακόμα και η γραμματοσειρά της επωνυμίας της.

Ίδια λογική επικρατεί και στο εσωτερικό, με την οθόνη του συστήματος infotainment UConnect να έχει πλέον πιο σημαντικό ρόλο στην όλη αισθητική. Παράλληλα η κορυφαία έκδοση Veloce διαθέτει κάποιες πρόσθετες λεπτομέρειες, όπως το επίπεδο στο κάτω μέρος του τιμόνι (flat bottom) με τι κόκκινες ραφές, οι οποίες επαναλαμβάνται και στα καινούργια μπάκετ καθίσματα με τις επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα.

Βέβαια θα περιμέναμε στα πλαίσια αυτής της ανανεώσης οι σχεδιαστές της Alfa να είχαν ασχοληθεί λίγο με την κεντρική κονσόλα ώστε να προκύψει μια ή ακόμα καλύτερα δύο θέσεις για αντικείμενα, όπως π.χ. ένα κινητό τηλέφωνο. Λεπτομέρειες θα μπορούσε να πει κανείς και εν μέρει συμφωνούμε, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν τρια επίπεδα εξοπλισμού. Το βασικό Giulietta, το Super και το Veloce, που μπορούν να συνδυαστούν και με 4 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού (Veloce, Visibility, Business και Comfort), προκειμένου να εξασφαλίζεται και η απαραίτητη προσωποποίηση. Οι συνδυασμοί αυξάνονται κατά πολύ όταν συνυπολογίσει κανείς και τα 11 χρώματα που είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα και τις 12 διαφορετικές ζάντες αλουμινίου, με διάμετρο 16, 17 και 18 ιντσών.

Οι γραμμές παραμένουν όμορφες και απλά έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της Giulia, ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι το δυνατό σημείο και της ανανεωμένης Giulietta. Πηγή: Alfa Romeo.

Το σημαντικό στην περίπτωση της Giulietta για το 2016 και μετέπειτα είναι πως τα δυναμικά της χαρακτηριστικά και η οδική της συμπεριφορά εξακολουθούν να έχουν αυτόν το σπορτίφ προσανατολισμό που την κάνει να ξεχωρίζει στα πλαίσια της κατηγορίας της. Ακόμα και μέσα στην πίστα του Balocco, εκεί που η Alfa αλλά και οι άλλες εταιρείες του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles) εξελίσσουν τα νέα τους μοντέλα, η Giulietta δεν δείχνει διόλου έξω από τα νερά της, καθώς η ανάρτησή της και τις κινήσεις του πεντάθυρου αμαξώματος ελέγχει σωστά και ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης εξασφαλίζει.

Στην πίστα αυτή που ξεχωρίζει είναι φυσικά η Veloce, που αντικατέστησε στην κορυφή της γκάμας την QV ως επωνυμία και έχει, πέρα από όλα τα άλλα 240 ίππους, τους οποίους αποδίδει ο τετρακύλινδρος των 1.750 κυβικών της μάρκας.

Η βασική πετρελαιοκίνητη Giulietta 1.6 JTDM που επίσης οδηγήσαμε στο Balocco, μπορεί να έχει τους μισούς ίππους (120) σε σχέση με την QV, αλλά από την άλλη έχει να επιδείξει μια ροπή 320 Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ., που επιτρέπει στον οδηγό της να κινηθεί εύκολα τουλάχιστον σβέλτα εκμεταλλευόμενος και το καλό στήσιμό της. Αυτό αποτυπώνεται και στις επιδόσεις της (τελική 195 χλμ./ ώρα, 0-100 σε 10,2 δεύτερα), την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωσή της είναι 3,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σημαντική εξέλιξη εδώ είναι η δυνατότητα συνδυασμού, για πρώτη φορά, του συγκεκριμένου κινητήρα με το καλό αυτόματο κιβώτιο TCT των 6 σχέσεων της μάρκας. Με τον τρόπο αυτό η μικρή- μεσαία Alfa εναρμονίζεται με τα τελευταία δεδομένα και τάσεις της κατηγορίας της, ενώ η γκάμα συμπληρώνεται από το μεγάλο diesel, τον 2.0 JTDM με τους 175 ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, καθώς και από τις τρεις εκδοχές, με 120, 150 και 175 ίππους του υπερ- τροφοδοτούμενου 1.4 της εταιρείας.

Η πιο δυνατή εκδοχή έρχεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο TCT, ενώ η βασική των 120 ίππων της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulietta ξεκινά με απόσυρση και με την προσωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας από τις 18.792 ευρώ. Η αντίστοιχη τιμή για τη diesel των επίσης 120 ίππων είναι 21.590 ευρώ, ενώ η προσαύξηση εδώ για το αυτόματο κιβώτιο TCT είναι μόλις 600 ευρώ, πάντα με το συνυπολογισμό και της προωθητικής ενέργειας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης