Η υβριδική Ferrari 296 έχασε την οροφή της
Ανανεώθηκε:
Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η 296 GTB, η πρώτη plug-in υβριδική Ferrari και η πρώτη εξακύλινδρη μετά από δεκαετίες, ήταν δεδομένο πως θα εμφανιζόταν και η ανοιχτή της έκδοση.
Η Spider ή πιο επίσημα η GTS (Gran Turismo Spider), που στη θέση της συμβατικής μεταλλικής οροφής έχει ένα hardtop που μέσα σε 14,0 δεύτερα διπλώνει πίσω από τις πλάτες των επιβατών. Ο ουρανός ανοίγει και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 45 χλμ./ ώρα.
Η αφαίρεση της σταθερής οροφής, ο μηχανισμός ανοίγματος του hard top καθώς και οι ενισχύσεις για χάρη της ακαμψίας έχουν προσθέσει 70 κιλά, με αποτέλεσμα το βάρος να έχει φτάσει τα 1.540 κιλά.
Που φυσικά δεν προβληματίζουν διόλου τον V6 των 3.000 κυβικών που μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει συνδυαστικά τους 830 ίππους. Που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δεύτερα, ένα 0-200 χλμ./ ώρα σε 7,6 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 330 χλμ./ ώρα.
Όσο για την τιμή της υπολογίστε πως θα είναι πιο ακριβή από τη 296 GTB που στην Κεντρική Ευρώπη κοστίζει περίπου 290.000 ευρώ, ενώ η Asseto Fiorano, η κόκκινη των φωτογραφιών μας, έχει ακόμα πιο σπορ στήσιμο.