ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί η Toyota GR Supra θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο;

Το πιο πιθανό είναι πως το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων θα συνδυαστεί με το βασικό κινητήρα της GR Supra

H Toyota επιβεβαίωσε και επίσημα αυτό που ακουγόταν εδώ και αρκετό καιρό. Πως το κορυφαίο της σπορ μοντέλο, η GR Supra, θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο.

Το πιο πιθανό είναι πως το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων θα συνδυαστεί με το βασικό κινητήρα της GR Supra, τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών και των 258 ίππων.

Με βάση τα λεγόμενα της Toyota η επιλογή αυτή γίνεται προκειμένου η GR Supra να έρθει πιο κοντά στο DNA της GAZOO Racing και να προσφέρει μια πιο γνήσια ή αν προτιμάτε πιο παραδοσιακή οδηγική εμπειρία.

Ένας ακόμα λόγος είναι και η συνεχής μείωση των μοντέλων, ειδικά των πιο ακριβών όπως είναι και η GR Supra, που είναι διαθέσιμα και με χειροκίνητο κιβώτιο. Γεγονός που εξασφαλίζει ένα επιπλέον πλεονέκτημα στο σπορ Toyota.

Η οπτική διαφοροποίηση της GR Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο σε σχέση με τις εκδόσεις με αυτόματο θα είναι καθαρά σημειολογική, μιας και στην πρώτη η επωνυμία του μοντέλου θα είναι σε κόκκινο χρώμα. Περισσότερες λεπτομέρειες πάντως θα ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης