ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Austral είναι το νέο, φιλόδοξο SUV της Renault

To Austral που θα αντικαταστήσει στη γκάμα της το Kadjar

H γαλλική Renault συνεχίζει την επίθεσή της παρουσιάζοντας ένα ακόμα καινούργιο μοντέλο, αυτήν τη φορά στη δημοφιλή κατηγορία των C SUV.

Πρόκειται για το Austral που θα αντικαταστήσει στη γκάμα της το Kadjar και με την κάθετη μάσκα του και τους προβολείς σε σχήμα μπούμερανγκ ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική που ξεκίνησε με το Captur και κορυφώθηκε με το Megane E-tech Electric.

Από πλευράς διαστάσεων τα 4,51 μέτρα μήκους τοποθετούν το Austral στο επίκεντρο της κατηγορίας του, ενώ το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων είναι μια πρώτη ένδειξη για τους χώρους στο εσωτερικό του. Που είναι αντίστοιχοι αυτών του Nissan Qashqai με το οποίο άλλωστε υπάρχουν πολλά κοινά.

Έτσι το πορτμπαγκάζ του κυμαίνεται, ανάλογα και με τη θέση του πίσω καθίσματος, από τα 500 έως και τα 575 λίτρα για τις ήπια υβριδικές εκδόσεις και από τα 430 έως τα 555 για τις πλήρως υβριδικές.

Κατά τα άλλα το εσωτερικό είναι high tech με τον πίνακα οργάνων (διαγώνιος 12,3 ιντσών) και την οθόνη αφής των 12,0 ιντσών του συστήματος infotainment (9,0 ίντσες στις εισαγωγικές εκδόσεις) να αποτελούν ενιαίο οπτικά σύνολο. Το Open R που έχουμε δει και στο νέο ηλεκτρικό Megane. Επίσης υπάρχει μεγάλο Head Up Display, καθώς και ολοκληρωμένες δυνατότητες διασύνδεσης και πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης.

Το αποκλειστικά προσθιοκίνητο Austral, που μπορεί να διαθέτει και ενεργητική τετραδιεύθυνση, κινείται από έναν νέο, τρικύλινδρο turbo 1.200 κυβικών με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V και 130 ίππους, ενώ ακολουθούν οι εκδόσεις των 140 και 160 ίππων του τετρακύλινδρου των 1.332 κυβικών. Εδώ η ήπια υποβοήθηση είναι 12V, ενώ τα κιβώτια είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο X-Tronic που είναι στάνταρ στην πιο ισχυρή έκδοση.

Στις πλήρως υβριδικές εκδόσεις το σύνολο των 1.200 κυβικών συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μπαταρία λιθίου 1,7 kWh/ 400 V και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η βασική full hybrid έκδοση αποδίδει συνδυαστικά 160 ίππους και η ισχυρότερη 200 και σύμφωνα με τη Renault το 80% της κίνησης στην πόλη μπορεί να γίνεται ηλεκτρικά. Το αποτέλεσμα είναι η μέση κατανάλωση να φτάνει μέχρι και τα 4,6 λίτρα/100 χλμ. Οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 είναι 105 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου Renault Austral, που θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, αναμένεται να γίνουν το φθινόπωρο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης