ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Citroen ë-C4 C-Cross πρεσβεύει την ηλεκτροκίνηση με στυλ και άνεση

To Citroen ë-C4 C-Cross πρεσβεύει την ηλεκτροκίνηση με στυλ και άνεση

Η Citroen έχει ήδη κάνει πού σημαντικά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση. Τόσο με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της, όπως οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του C5 Aircross, όσο και με το πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της. Που ξεκινούν από το λιλιπούτειο και πολύ ενδιαφέρον Ami που θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας τον Ιανουάριο, όπως και το C5 X και φτάνουν μέχρι τα ë-Jumpy και ë-SpaceTourer.

Σε αυτήν την εξηλεκτρισμένη γκάμα του ιστορικού και σημαντικού Γάλλου κατασκευαστή υπάρχει ένα μοντέλο που αποτελεί την αιχμή του δόρατος. Όχι μόνο γιατί ανήκει στη διαχρονικά δημοφιλή μικρή- μεσαία κατηγορία ή κατηγορία C αν προτιμάτε, αλλά γιατί ταυτόχρονα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο τομέα και συνεχίζει επάξια τη μεγάλη παράδοση καινοτομίας και ιδιαίτερης αισθητικής της Citroen.

Ο λόγος φυσικά για το ë-C4 C-Cross, που όπως και οι συμβατικές εκδόσεις του C4-Cross, έχει να επιδείξει ένα μοναδικό στυλ, που είναι ταυτόχρονα μοντέρνo και νεανικό, δυναμικό και upper class.

Το C4 C-Cross συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των hatchback, των κουπέ, αλλά και των SUV δημιουργώντας ένα σχήμα που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Τόσο σαν σύνολο, όσο και στις λεπτομέρειές του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το εμπρός μέρος με την εμφατική μάσκα και τους ιδιαίτερους προβολείς που το βράδυ αποτελούν ένα έντονο στοιχείο αναγνώρισης. Για την ηλεκτρική έκδοση, στοιχείο αναγνώρισης είναι και οι ειδικής σχεδίασης ζάντες που συμβάλλουν και στη βελτίωση της συνολικής αεροδυναμικής.

Δεν είναι όμως μόνο η εξωτερική σχεδίαση του ë-C4 C-Cross που συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση της Citroen. Είναι και η πρωτοποριακή, high tech σχεδίαση του εσωτερικού, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και η διαγώνιος της οποίας φτάνει μέχρι και τις 10,0 ίντσες.

High tech είναι και ο εξοπλισμός, καθώς το παρόν δίνουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης, ένας πλήρης κατάλογος συστημάτων υποβοήθησης, η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphones, ενώ ως γνήσιο Citroen το ë-C4 C-Cross δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει, με βάση τα σύγχρονα πρότυπα του προγράμματος Advanced Comfort, ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης.

Το οποίο εξασφαλίζεται από τους μεγάλους και άνετους χώρους για τους επιβάτες, αλλά και για τις αποσκευές του -η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που χαρακτηρίζεται και από το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσής του ξεκινά από τα πολύ καλά 380 λίτρα- καθώς και από τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα που κάνουν το οδηγό να νοιώθει σαν να κάθεται σε έναν υπερ-άνετο καναπέ στο σαλόνι του.

Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε το εξαιρετικά χαμηλό, λόγω της ηλεκτροκίνησης, αλλά και της πολύ καλής αεροδυναμικής, επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό. Που συνδυάζεται και από την πλήρη απουσία τριγμών και θορύβων, απόδειξη της εξαιρετικής ποιότητας κατασκευής και συναρμογής.

Φυσικά υπάρχει και η ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions, που αφενός εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα άνεσης μιας και κατορθώνει να απορροφά όλες τις ανωμαλίες των δρόμων. Ταυτόχρονα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και πολύ καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος και των κλίσεων, με αποτέλεσμα το C4 C-Cross να είναι ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο σε κάθε είδους δρόμο.

Σε αυτό βοηθούν και τα τρία προγράμματα οδήγησής του (Normal, Eco και Sport), ενώ επιπρόσθετα το ë-C4 C-Cross έχει να επιδείξει αυτήν την άμεση επιτάχυνση με το παραμικρό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού που χαρακτηρίζει κάθε EV. O ηλεκτροκινητήρας του των 136 ίππων και των 260 Nm εννοείται πως δεν προβληματίζεται σε καμία στιγμή και αποκρίνεται άμεσα και δυναμικά. Από στάση δεν χρειάζονται περισσότερα από 9,7 δεύτερα προκειμένου το όμορφο ηλεκτρικό Citroen να φτάσει τα 100 χλμ./ ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ ώρα.

Πολύ σημαντικό είναι πως ο οδηγός δεν χρειάζεται να έχει άγχος για την αυτονομία, αλλά και γενικά για τη μπαταρία των 50 kWh. Πλήρως φορτισμένη επιτρέπει στο ë-C4 C-Cross να καλύπτει μέχρι και 350 χιλιόμετρα, ενώ συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.

Εξίσου σημαντική και… αγχολυτική είναι και η ταχύτητα φόρτισής της, χάρη και στον ενσωματωμένο (on board) φορτιστή των 11 kW. Έτσι σε ταχυφορτιστή DC (συνεχούς ρεύματος) 100 kW η φόρτιση έως το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί το πολύ 30 λεπτά, ενώ σε wallbox 7,4 και 11,0 kW χρειάζονται, μέχρι το 100%, έως 5,0 και 7,5 ώρες αντίστοιχα.

Η φόρτιση γίνεται πιο εύκολη και ακόμα πιο οικονομική με τη χρήση της εφαρμογής MyCitroën, που παρέχει συνολικά ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα την προθέρμανση της καμπίνας από απόσταση, αλλά και πληροφοριών.

Το Citroen ë-C4 C-Cross, ακόμα πιο αναλυτικά μπορείτε να το δείτε και εδώ https://www.citroen.gr/vehicle/e-c4-100-electric/, ξεκινά από τις 28.768 ευρώ, τιμή που περιλαμβάνει την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».