ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα Mercedes - AMG SL συνεχίζει εντυπωσιακά μια μεγάλη παράδοση

Κάθε νέα γενιά του κορυφαίου ρόουντστερ της Mercedes, της SL, αποτελεί εδώ και 70 χρόνια γεγονός, καθώς μαζί με την εκάστοτε S-Class θέτουν τα όρια του εφικτού.

Αυτό ισχύει και για την ολοκαίνουργια, που μετά από αρκετές δεκαετίες επιστρέφει στη διάταξη των 2+2 θέσεων αλλά και εγκαταλείπει την αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που είχε λανσάρει δύο γενιές της πριν. Τη θέση της έχει πάρει μια παραδοσιακή μαλακή με πολλαπλές στρώσεις υφάσματος και μονωτικών υλικών και συνολικό βάρος μόλις 21 κιλών.

Η οποία διπλώνει στην ειδική θέση πάνω από το πορτμπαγκάζ μέσα σε μόλις 15,0 δεύτερα. Και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 60 χλμ./ ώρα, ενώ σε αυτήν την περίπτωση ο χώρος αποσκευών μειώνεται στα 213 λίτρα. Από τα 240 λίτρα, που είναι πολύ καλή τιμή για ρόουντστερ, όταν καλύπτει το εσωτερικό.

Ελαφρύ είναι και το πλαίσιο -συνεισφέρει σημαντικά στα -125 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά- καθώς αποτελείται σε πολύ μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο και μαγνήσιο, ενώ θα αποτελέσει τη βάση και για τη νέα AMG GT.

Αισθητικά η νέα GT είναι κλασικό ρόουντστερ με μεγάλο καπό, πολλές καμπύλες και προσεγμένη αεροδυναμική, ενώ το πολυτελές εσωτερικό της χαρακτηρίζεται από την υπό κλίση οθόνη των 11,9 ιντσών του συστήματος infotainment αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.

Άλλη μια καινοτομία για τη νέα γενιά της SL είναι η τετρακίνηση, ενώ ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 των 4.000 κυβικών της AMG, σε δύο εκδοχές. Με 476 ίππους στην SL 55 4Matic+ (0-100 χλμ./ ώρα σε 3,9 δεύτερα) και με 585 στην SL 63 4Matic+, που χρειάζεται μόλις 3,6 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα και η τελική της φτάνει τα 315 χλμ./ ώρα.

Τα κιβώτια είναι φυσικά αυτόματα 9 σχέσεων, ενώ στην πορεία θα ακολουθήσει και η SL 63e, η ακόμα πιο ισxυρή plug-in υβριδική έκδοση.

Η καινούργια Mercedes-AMG SL θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης