ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο μπορεί να αντέξει ακόμα ο V8 της Mercedes-AMG;

Η Mercedes μπορεί να κινείται ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχει ήδη στη γκάμα της απλά θα εξαφανιστούν από προσώπου γης.

Κάθε άλλο, ειδικά αν πρόκειται για ένα τόσο ιδιαίτερo κινητήρα όσο είναι ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo της AMG.Ο οποίος δεν κινεί μόνο μοντέλα της Mercedes αλλά και άλλων κατασκευαστών. Όπως της Aston Martin.

Σύμφωνα λοιπόν με τον επικεφαλής της AMG το συγκεκριμένο σύνολο έχει μέλλον και ένας από τους λόγους είναι ότι έχει φανατικούς οπαδούς και μεγάλη ζήτηση τις παγκόσμιες αγορές.

Το βέβαιο είναι πως το μέλλον του περνά από τον εξηλεκτρισμό με πρώτο δείγμα γραφής να είναι το plug-in υβριδικό σύνολο της GT 63 S E-Performance που αποδίδει 843 ίππους και 1.400 Nm και είναι το δεύτερο πιο ισχυρό σύνολο της Mercedes μετά από αυτό του One που ακόμα δεν το έχουμε δει βέβαια να μπαίνει σε κανονική παραγωγή.

Εξίσου βέβαιο είναι από την άλλη πως οι Γερμανοί δεν θα εξελίξουν διάδοχό του, μιας και δεν θα έχει νόημα από τη στιγμή που τα ηλεκτρικά θα γίνουν το κατεστημένο, οπότε ο V8 θα δίνει το παρόν στη γκάμα της Mercedes για όσο αντέχει το υπάρχον σύνολο να προσαρμόζεται στις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης