Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ, Γιώργος Βασιλάκης για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και την αγορά αυτοκινήτου
Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων έχουν διαμορφωθεί σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα σε σχέση με αυτά που ίσχυαν προ κρίσης, ενώ ταυτόχρονα οι άνθρωποι που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες μετακινήσεις τους στρέφονται σε μοντέλα μικρότερου μεγέθους ή και σε μεταχειρισμένα. Πολλά από τα τελευταία, σε συντριπτικό ποσοστό τα πετρελαιοκίνητα, είναι εισαγόμενα, γεγονός που δημιουργεί επιπρόσθετα θέματα στην αγορά του αυτοκινήτου της χώρας.
Θέματα, που όπως ανέλυσε στο CNN Greece ο κ. Γιώργος Βασιλάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έχουν σχέση με την ηλικία και την κατάσταση των αυτοκινήτων αυτών, με τη φορολογική αντιμετώπισή τους από την πολιτεία και βέβαια με το ενδεχόμενο ο τελικός αγοραστής τους να πέσει θύμα εξαπάτησης σε ότι αφορά κυρίως τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει πραγματικά το αυτοκίνητο που αποκτά.
Ταυτόχρονα θέτει το θέμα της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος που έχει άμεση συνάφεια και με το γηρασμένο στόλο των αυτοκινήτων στη χώρα μας και ελπίζει πως μετά και τη λήξη της δίμηνης παράτασης της απόσυρσης στις 31 Μαίου, η οποία σημειωτέον έχει πλέον μειωμένο όφελος για τον καταναλωτή, θα υπάρχει αναμόρφωση της φορολογίας των αυτοκινήτων, η οποία πλέον δεν θα βασίζεται στα κυβικά εκατοστά.