ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το ανανεωμένο Audi A3 κινείται και από τον τρικύλινδρο turbo των 1.000 κυβικών και των 115 ίππων

Η Audi προχώρησε στην ανανέωση του A3 και έτσι η τελευταία εκδοχή του θα ξεχωρίζει κυρίως από τα διαφοροποιημένα φώτα της, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Στο εσωτερικό οι αλλαγές έχουν να κάνουν κυρίως με την τεχνολογική του αναβάθμιση και προσαρμογή στα πλέον σύγχρονα δεδομένα και λιγότερο με την οπτική διαφοροποίησή του, για την οποία άλλωστε δεν υπήρχε και κάποιος σημαντικός λόγος.

Έτσι λοιπόν το ανανεωμένο A3 θα μπορεί να εξοπλιστεί με τον πλήρως προγραμματιζόμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην ουσία είναι μια οθόνη TFT με διαφώνιο 12,3 ιντσών, ο οποίος εμφανίστηκε καταρχήν στο ΤΤ όπου είναι και στάνταρ. Στάνταρ είναι πλέον και η οθόνη των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που εκτείνεται έξυπνα ηλεκτρικά και είναι βασικό στοιχείο του MMI radio plus. Το τελευταίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ με τα (εξτρά) ΜΜΙ navigation and MMI navigation plus σε συνδυασμό με το MMI touch και το Audi connect είναι διαθέσιμες πολλές online υπηρεσίες, όπως Google Earth και Street View με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα η δωρεάν εφαρμογή Audi MMI connect διευκολύνει μεταξύ άλλων διαδικασίες όπως τη μεταφορά δεδομένων από το smartphone στο MMI καθώς και το online media streaming.

Στα αναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού περιλαμβάνονται και μάλιστα για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενεργό cruise control και η λειτουργία Stop & Go. Όταν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic το ηλεκτρονικό σύστημα διατηρεί σταθερή την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα αυξομειώνοντας την ταχύτητα, στα μποτιλιαρίσματα και όταν μεσολαβεί ένα συγκεκριμένο, μικρό χρονικό διάστημα μετακινεί μόνο του το αυτοκίνητο, ενώ όταν ο δρόμος έχει καλή σήμανση και κυρίως διαγράμμιση μπορεί να αναλάβει και τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, μέχρι την ταχύτητα των 65 χλμ./ ώρα.

Το ανανεωμένο Audi A3 αναβαθμίστηκε στα πιο σύγχρονα στάνταρ σε ότι αφορά τα συστήματα διασύνδεσης, ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού του. Πηγή: Audi.

Σημαντική εξέλιξη, ειδικά για μια αγορά σαν την ελληνική, είναι η υιοθέτηση στη βάση των κινητήρων βενζίνης του καινούργιου 3κύλινδρου TFSI των 1.000 κυβικών. Το ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά σύνολο αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm -η τελευταία τιμή είναι κορυφαία για τον κυβισμό- και μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic.

Ο 1.2 TFSI που αποτελούσε μέχρι τώρα τη βάση δεν θα συνεχίσει, με αποτέλεσμα οι άλλοι βενζινοκινητήρες να είναι ο 1.4 TFSI των 150 ίππων -πρόκειται για την εκδοσή του με το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων- και ο επίσης καινούργιος των 2.000 κυβικών με 190 ίππους.

Ο βασικός diesel είναι η τελευταία εκδοχή του 1.6 TDI με 110 ίππους, ενώ ο 2.0 TDI είναι διαθέσιμος σε 2 εκδόσεις με 150 και 184 ίππους. Ταυτόχρονα ακόμα πιο δυνατά είναι και τα S3, στα οποία ο 2.0 TFSI αποδίδει πλέον 310 ίππους.

Τα ανανεωμένα Audi A3, το facelift αφορά το 3θυρο, το 5θυρο Sportback, το Sport Sedan, το κάμπριο και το g-tron, θα είναι διαθέσιμα από τον Αύγουστο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης