ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Morgan Plus Four CX-T μπορεί και να αφήσει την άσφαλτο

To Morgan Plus Four CX-T μπορεί και να αφήσει την άσφαλτο

Η Morgan με το ρετρό στυλ των μοντέλων της και το μικρό ύψος παραγωγής της είναι μια ιδιαίτερη εταιρεία. 

Έτσι το ότι παρουσίασε ένα μοντέλο με αυξημένες δυνατότητες κίνησης πέρα από την άσφαλτο αποτελεί καταρχήν έκπληξη.

Το Morgan Plus Four CT-X όπως ονομάζεται λοιπόν δεν είναι SUV αλλά μια ειδική παραλλαγή του κλασικού Plus Four, στην οποία έχει προστεθεί ένα εξωτερικό roll cage που αποτελεί και βάση π.χ. για μια σχάρα ποδηλάτων και έχει αφαιρεθεί το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ.

Στο χώρο που προέκυψε έχουν τοποθετηθεί δύο αδιάβροχες βαλίτσες, μια εργαλειοθήκη, δύο κάνιστρα καυσίμου των 11,0 λίτρων το καθένα και δύο ρεζέρβες για παν ενδεχόμενο. Ταυτόχρονα το καπό έχει τοποθετηθεί λίγο πιο ψηλά προκειμένου να βελτιωθεί η ψύξη του κινητήρα, ενώ πιο ψηλά βρίσκεται και η εισαγωγή αέρα του τελευταίου.

Τα φτερά έχουν μεγαλώσει προκειμένου να χωρούν οι πιο μεγάλοι τροχοί που με τη σειρά τους συμβάλλουν στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος στα 230 χιλιοστά, ενώ υπάρχει και μια καινούργια ανάρτηση με μεγαλύτερες διαδρομές. Το off road look ενισχύεται φυσικά και από τις προστατευτικές ποδιές.

Το Plus Four CX-T, που βασίζεται στο νέο, αλουμινένιο πλαίσιο της Morgan, παραμένει πισωκίνητο, όμως προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνησή του πέρα από την άσφαλτο έχει τόσο μπλοκέ πίσω διαφορικό όσο και αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης.

Για την άσφαλτο λοιπόν υπάρχει το πρόγραμμα Road, χωρίς έλεγχο του διαφορικού, στο All-Terrain το μπλοκέ φτάνει το 45%, ενώ στο All-Terrain Extreme το 100%.

Το Morgan για τα (πιο) δύσκολα εδάφη θα κατασκευαστεί μόλις 8 φορές, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, και η τιμή του θα ξεκινά από τις 200.000 ευρώ. Προ φόρων και προ της εξατομίκευσης που θα αποφασίσει ο κάθε ιδιοκτήτης του.