ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το αγωνιστικό Audi RS Q e-tron συνδυάζει τεχνολογίες από δύο κόσμους

Με βάση την ονοματoλογία που χρησιμοποιεί η Audi θα περίμενε κανείς πως το αγωνιστικό που παρουσίασε για το Ράλι Ντακάρ θα είναι πλήρως ηλεκτρικό.

Αυτό όμως δεν ισχύει, καθώς ναι μεν η πλήρης επωνυμία του είναι Audi RS Q e-tron αλλά στην πράξη συνδυάζει τεχνολογία και από τους δύο υπάρχοντες παράλληλους κόσμους της αυτοκίνησης. Και εδώ που τα λέμε πρακτικά είναι ανέφικτη τόσο η φόρτιση μιας μπαταρίας καταμεσής της ερήμου όσο και η χρήση μιας που θα εξασφάλιζε ικανή αυτονομία.

Έτσι λοιπόν υπάρχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας (TFSI) 2.000 κυβικών με προϋπηρεσία στο DTM, ο οποίος λειτουργεί ως range extender. Φορτίζει δηλαδή τη μπαταρία των 50 kWh και των 350 κιλών, που με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους.

Στην πράξη λοιπόν το RS Q e-tron κινείται μεν ηλεκτρικά αλλά η ενέργεια που απαιτείται για το σκοπό αυτό, όταν αδειάσει η μπαταρία, παράγεται από το ίδιο και μέσω του 2.0 TFSI. Για τη λειτουργία του οποίου υπάρχει ένα ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 295 λίτρων.

Η Audi πάντως λέει πως με τη συγκεκριμένη διάταξη οι εκπομπές ρύπων είναι ιδιαίτερα χαμηλές και πως η υιοθέτησή της θα μπορούσε να εξασφαλίσει στο Ράλι Ντακάρ και ένα προφίλ πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης