H Εmira θα είναι η τελευταία Lotus με κινητήρα βενζίνης
Το 2028 η Lotus θα συμπληρώνει 80 χρόνια ζωής και προγραμματίζει να κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα στην ιστορία της: να μετατραπεί σε εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μέχρι τότε όμως η γκάμα της θα περιλαμβάνει ένα νέο junior supercar, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, την Emira, που αντικαθιστά μονομιάς τρία υπάρχοντα μοντέλα, τις Elise, Exige και Evora και θα είναι και η τελευταία Lotus με κινητήρες βενζίνης.
Και λέμε κινητήρες γιατί εκτός από τον καθιερωμένο V6 των 3.500 κυβικών με το μηχανικό υπερσυμπιεστή και προέλευσης Toyota που αποδίδει 400 ίππους, θα είναι διαθέσιμη και με το γνωστό σύνολο των 2.000 κυβικών της AMG. H απόδοση του οποίου εδώ θα είναι 360 ίππoι και θα συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της AMG.
O V6 θα είναι διαθέσιμος είτε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με ένα αυτόματο επίσης με 6 ταχύτητες, ενώ το 0-100 χλμ./ ώρα θα ολοκληρώνεται σε 4,5 δεύτερα και η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 290 χλμ./ ώρα.
Η συνεργασία πάντως με την AMG σαφώς και δεν είναι έκπληξη από τη στιγμή που η Lotus ανήκει στην κινεζική Geely και η Geely είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης μέτοχος της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes.
H βάση της Emira είναι ένα νέο πλαίσιο τα στοιχεία του οποίου ενώνονται με εποξική κόλλα, το μήκος της φτάνει τα 4,431 μέτρων, ενώ έμφαση έχει δοθεί και στην άνεση των επιβατών. Έτσι και οι χώροι στο εσωτερικό είναι μεγαλύτεροι -για τις αποσκευές υπάρχει χώρος 208 λίτρων πίσω από τα εμπρός καθίσματα και άλλα 151 λίτρα πίσω από τον κινητήρα- και ο εξοπλισμός πλήρης.
Με οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Ταυτόχρονα η εταιρεία υπόσχεται τόσο κορυφαία συναρμογή όσο και ποιοτικά υλικά, κάτι που από την άλλη έχει ανεβάσει το βάρος στα τουλάχιστον 1.405 κιλά.
Η νέα Lotus Emira θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη του 2022 αρχικά με τον V6 και στη συνέχεια με τον τετρακύλινδρο της AMG. Οι τιμές της θα ξεκινούν από τις 72.000 ευρώ. Στην Κεντρική Ευρώπη.