Αυτοκίνητο: Η Ferrari εξελίσσει υβριδικό σύστημα πρόωσης γύρω από έναν V6
Ανανεώθηκε:
Οι εξακύλινδροι έχουν εξοστρακιστεί από τη γκάμα της Ferrari εδώ και μερικές δεκαετίες, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα θα επανέλθουν στο προσκήνιο. Και αυτό γιατί η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο εξελίσσει ένα νέο υβριδικό σύστημα πρόωσης που θα έχει στο επίκεντρό του έναν εξακύλινδρο σε V.
Το νέο σύνολο θα είναι 3.000 κυβικών αλλά σε αντίθεση με ότι θα πίστευε κανείς δεν θα είναι ίδιος με αυτόν της Maserati MC20. Θα έχει πάντως δύο turbo, θα είναι τοποθετημένος στο κέντρο και θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 kW. O οποίος θα μπορεί φυσικά να κινήσει και μόνος του τους πίσω τροχούς, πιθανότατα για μέχρι και 32 χιλιόμετρα.
Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 700 ίππους, γεγονός που τοποθετεί τον V6 με την ηλεκτρική υποβοήθηση στα επίπεδα απόδοσης του V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας. Σαν και αυτόν των 721 ίππων που κινεί την F8 Tributo.
Η επιλογή ενός V6 πάντως είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό και αναγκαστική για την ιταλική εταιρεία, καθώς ακόμα και τα super cars πρέπει να είναι σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων.
Το νέο υβριδικό σύστημα πρόωσης της Ferrari αναμένεται να τοποθετηθεί σε αρκετά νέα μοντέλα της, μεταξύ αυτών και στο πολύ- αναμενόμενο SUV της, την Purosangue.