ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρωτότυπο Lincoln Navigator αποκαλύπτει την αμερικάνικη εκδοχή των SUV πολυτελείας

Τα πολυτελή SUV θα γνωρίσουν στιγμές δόξας το επόμενα χρόνια και οι κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται ήδη ή που θα δραστηριοποιηθούν στην κατηγορία προσπαθούν να δώσουν το στίγμα τους με όλο και μεγαλύτερα αμαξώματα, πλουσιότερο εξοπλισμό και ενδιαφέρουσες ή λιγότερο ενδιαφέρουσες ιδέες.

Στην πρώτη ομάδα ανήκει η Lincoln, η μάρκα πολυτελείας της Ford, που έχει στη γκάμα της από το 1997 το Navigator, που αν κρίνουμε από το όνομά του (πλοηγός) μπορεί να σε πάει θεωρητικά παντού. Ή σχεδόν παντού με άνεση και πολυτέλεια.

Στην έκθεση της Νέας Υόρκης λοιπόν η Lincoln παρουσίασε το πρωτότυπο της νέας γενιάς του κορυφαίου SUV της, που αισθητικά θυμίζει τόσο το Range Rover (στις ευθείες γραμμές του αμαξώματός του) όσο και τη Bentley Bentayga (στη μάσκα). Τα στοιχεία εντυπωσιασμού, που επιβάλλεται να έχει κάθε concept, εδώ είναι οι μεγάλες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και τα σκαλοπάτια -3 παρακαλώ τον αριθμό- που ξεδιπλώνουν φτάνοντας λίγο πάνω από την άσφαλτο για να διευκολύνουν την είσοδο αλλά και την έξοδο στο συβαρίτικο εσωτερικό.

Τα σκαλιά αυτά θυμίζουν λίγο τα ιδιωτικά τζετ με τις ενσωματωμένες σκάλες ή τις πασαρέλες των γιότ, ενώ οι σχεδιαστές της Lincoln δεν κρύβουν πως πράγματι κάπου εκεί αναζήτησαν την έμπνευσή τους.

Πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και σκαλιά που ξεδιπλώνουν προς τα κάτω, προκειμένου το πολυτελές εσωτερικό του Lincoln Navigator να είναι εύκολα προσπέλασιμο. Πηγή: Lincoln

Πάντως τα αναδιπλούμενα σκαλία και όχι οι μπαταρίες κάποιου υβριδικού συστήματος πρόωσης, είναι υπεύθυνα για το διπλό δάπεδο τύπου σάντουιτς του Navigator, που διαθέτει 6 ξεχωριστές θέσεις στο εσωτερικό του και ποντάρει φουλ στη διασύνδεση. Αυτός είναι ο λόγος που στα προσκέφαλα των δύο εμπρός σειρών καθισμάτων υπάρχουν ενσωματωμένες οθόνες για χρήση από επιβάτες.

Χαρακτηριστικό του εσωτερικού διάκοσμου του Navigator, που στον τομέα αυτό βρίσκεται πιο κοντά από οποιονδήποτε άλλο στο μελλοντικό μοντέλο παραγωγής, είναι το (πατενταρισμένο) σύστημα γκαρνταρόμπας στο χώρο αποσκευών και η κεντρική κονσόλα που διατρέχει την καμπίνα κατά μήκος και φιλοξενεί αρκετά χειριστήρια που έχουν σχέση με το infotainment. Η κονσόλα αυτή είναι και ο λόγος που δεν υπάρχει θέση για 7ο επιβάτη, αλλά αφενός το κακό είναι μικρό μιας και μιλάμε για ένα πολυτελές SUV και αφετέρου μπορεί να αλλάξουν οι επιλογές μέχρι να είναι διαθέσιμο.

Ίσως μέχρι τότε να προστεθεί και κάποιος κινητήρας, μιας και στο πρωτότυπο της Νέας Υόρκης, όπως και στο τρέχον μοντέλο παραγωγής, ο παλιός καλός V8 έχει αντικατασταθεί από έναν V6 3.500 κυβικών με διπλά turbo και περισσότερα από 400 άλογα. Έτσι γίνεται το downsizing στις ΗΠΑ...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης