Αυτοκίνητο: Ο V12 της Mercedes αρνείται πεισματικά να πεθάνει
Ανανεώθηκε:
Μπορεί οι ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων να ωθούν τους πάντες προς την ηλεκτροκίνηση αλλά τα συμβατικά σύνολα αρνούνται να παραδώσουν τα όπλα. Ακόμα και τα μεγάλα με τα πολλά κυβικά και τους πολλούς κυλίνδρους, όπως οι V12 που θεωρούνται η κορυφαία έκφραση των κινητήρων αυτοκινήτων.
Σαν και αυτόν της Mercedes, ο οποίος βρήκε εκ νέου τη θέση του κάτω από το μακρύ καπό της Maybach S 680, που είναι η κορυφαία έκδοση της ναυαρχίδας της γερμανικής εταιρείας.
Η οποία ξεχωρίζει από τις στάνταρ εκδοχές με τους V8 όχι με τη διχρωμία της όσο και με τις πολύ όμορφες ζάντες της με τις πολλές ακτίνες και τα πάντα απαραίτητα λογότυπα.
Η Mercedes πάντως δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την απόδοση του V12 των 6.000 κυβικών με τα διπλά turbo, αλλά θεωρείται βέβαιο πως θα ξεπερνά τους 630 ίππους και τα 1.000 Nm αυτού της Maybach S 650 που αντικαθιστά.
Επίσης αυτό που είναι πολύ πιθανό είναι η νέα κορυφαία Maybach να είναι για πρώτη φορά στην ιστορία της τετρακίνητη, ενώ επίσης δεν θα είναι η κορυφαία από πλευράς ισχύος της γκάμας. Και αυτό γιατί αναμένονται οι plug-in υβριδικές AMG S 63e των περίπου 700 ίππων και η S 73e των 800. Και στις δύο ο κινητήρας βενζίνης θα είναι ο μεγάλος V8 της μάρκας.