H ηλεκτρική Concept EQT προλογίζει τα νέα, μικρά βαν της Mercedes
Ανανεώθηκε:
Του χρόνου η Mercedes θα παρουσιάσει επίσημα τα νέα της μικρά βαν, την επιβατική T-Class και το επαγγελματικό Citan, από τα οποία παίρνουμε μια πρώτη γεύση μέσω της Concept EQT. Η οποία σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία δεν θα διαφοροποιείται ουσιαστικά από το μοντέλο παραγωγής, που θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή της T-Class.
Γεγονός είναι πως η EQT ακολουθεί κατά γράμμα την εικόνα των EQ, των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας και πιο ειδικά της EQV, που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη, εμφατική της μάσκα. Το πιο στυλ Mercedes ήταν από τα κατεξοχήν ζητούμενα, μιας και οι αγοραστές θέλουν τα συγκεκριμένα βαν της γερμανικής εταιρείας να διαφοροποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερο από το Renault Kangoo με το οποίο και πάλι μοιράζονται πολλά.
Από κει και πέρα το μήκους σχεδόν πέντε μέτρων Concept EQT διαθέτει συρόμενες πόρτες με ιδιαίτερα μεγάλο άνοιγμα που επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση και στα δύο ανεξάρτητα καθίσματα πλήρους μεγέθους της τρίτης σειράς καθισμάτων. Στη δεύτερη σειρά υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν τρία παιδικά καθίσματα, το ένα δίπλα στο άλλο, ενώ στο πορτμπαγκάζ του πρωτότυπου υπάρχει και ένας χώρος για την αποθήκευση ενός ηλεκτρικού skateboard.
Η σχέση με το γαλλικό μοντέλο πάντως είναι πιο εμφανής στο εσωτερικό, που για την περίσταση είναι ιδιαίτερα πολυτελές αλλά και πρακτικό, ενώ δε λείπουν και κάποια χαρακτηριστικά των μοντέλων της Mercedes, όπως π.χ. οι στρογγυλοί αεραγωγοί. Το παρόν δίνει φυσικά και το σύστημα infotainment MBUX με την τεχνητή νοημοσύνη που μαθαίνει τις προτιμήσεις του οδηγού και ελέγχεται είτε μέσω της ελεύθερης οθόνης αφής στο μέσο του ταμπλό, τα μπουτόν αφής στο τιμόνι και προαιρετικά τη φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes».
Ταυτόχρονα και σε συνδυασμό με το Mercedes me connect, παρέχονται υπηρεσίες και λειτουργίες που σχετίζονται ειδικά με την ηλεκτροκίνηση.
Σε ότι αφορά το σύστημα πρόωσης η EQT και κατά συνέπεια και η ηλεκτρική T-Class θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Kangoo E-Tech Electric, ενώ η βάση θα είναι το πλαίσιο CMF-B της Renault.