ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Renault θέλει να γίνει η πιο «πράσινη» αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη

H Renault θέλει να γίνει η πιο «πράσινη» αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη

Στη Renault, μετά και την πρόσφατη αλλαγή στην ηγεσία της, φαίνεται πως πνέει ένα ισχυρός αέρας ανανέωσης και εκσυγχρονισμού. Ο στόχος, όπως αποκαλύφθηκε στην εκδήλωση Renault Talk είναι η εταιρεία να εξελιχθεί έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας στον πιο «πράσινο» κατασκευαστή της Ευρώπης.

Στα πλαίσια αυτής της προοπτικής η γαλλική εταιρεία, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο νέος επικεφαλής της Luca de Meo, ευελπιστεί τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που θα πουλά να είναι εξηλεκτρισμένα.

Για το σκοπό αυτό εξελίσσει υβριδικές εκδόσεις E-Tech τόσο για το Captur όσο και για το Arkana. Εδώ θα χρησιμοποιείται το σύστημα πρόωσης του υβριδικού Clio με τον κινητήρα βενζίνης των 1.600 κυβικών και των συνδυαστικών 145 ίππων.

Επίσης προετοιμάζεται και η plug-in υβριδική εκδοχή του Megane, που στην επόμενη γενιά του, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από την εικόνα του πίσω μέρους του με το καινούργιο λογότυπο, θα είναι crossover.

Το εσωτερικό του νέου Megane, που αναμένεται να παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες, θα είναι high tech με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη κεντρική οθόνη, ενώ θα είναι το δεύτερο μετά το Zoe ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας.

Από κει και πέρα η γαλλική εταιρεία εξελίσσει και έναν καινούργιο turbo τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.200 κυβικών, που θα περιλαμβάνεται σε ένα νέο υβριδικό σύστημα πρόωσης που θα παρουσιαστεί το 2022 και θα αποδίδει συνδυαστικά 200 ίππους. Θα ακολουθήσει, το 2024 και ένα plug-in υβριδικό σύστημα με 280 ίππους και τετρακίνηση με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Και τα δύο αυτά συστήματα πρόωσης θα χρησιμοποιηθούν κυρίως στα νέα μικρά- μεσαία SUV της μάρκας και του ομίλου.