ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Το νέο Honda Civic θα είναι στην Ευρώπη αρχές του 2022

Πιστή στις συνήθειες της η Honda παρουσίασε επίσημα πρώτα την αμερικανική έκδοση του Civic, με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή να είναι διαθέσιμη στις αρχές του επόμενου έτους.

Αισθητικά το καινούργιο Civic χαρακτηρίζεται από απλές, καθαρές γραμμές και μια νέα μάσκα που παραπέμπει και στο επίσης καινούργιο HR-V που έκανε την εμφάνισή του πριν από λίγες μέρες. Με την επιλογή τους αυτή οι σχεδιαστές της Honda επιστρέφουν στη φιλοσοφία των πρώτων γενεών του μοντέλου -αυτή είναι αισίως η 11η- που έβαζε στο επίκεντρο τους επιβαίνοντες (Man Maximum/ Machine Minimum).

Ταυτόχρονα και προκειμένου οι αναλογίες να γίνουν πιο σπορ και δυναμικές μετατόπισαν την εμπρός κολώνα και κατά συνέπεια και το παρμπρίζ κατά περίπου 50 χιλιοστά προς τα πίσω προκειμένου να αυξηθεί το μήκος του καπό. Από κει και πέρα τόνισαν και τους ώμους του αμαξώματος ενώ μια έντονη ακμή στο προφίλ συνδέει το εμπρός με το πίσω μέρος.

Η πιο minimal λογική σχεδίασης υπάρχει και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί η οθόνη αφής του συστήματος infotainment -διαγώνιος από 7,0 έως 9,0 ίντσες- η παρουσία της οποίας ευτυχώς δεν έχει καταργήσει τα φυσικά κουμπιά τόσο για το σύστημα κλιματισμού όσο και για το ηχοσύστημα, που προαιρετικά μπορεί να είναι και ένα premium της Bose. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, ενώ πλήρης είναι και η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας. Επίσης υπάρχει και ένας νέου σχήματος αερόσακος μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Ενδιαφέρουσα επιλογή είναι και η διακοσμητική φάσα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και ενσωματώνει και τους αεραγωγούς, ενώ οι χώροι είναι μεγαλύτεροι χάρη και στην αύξηση του μεταξονίου κατά 35 χιλιοστά. Που συνδυάζεται και με ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με την τρέχουσα γενιά του μοντέλου.

Σε σχέση με αυτή μεγαλύτερη είναι και η ακαμψία του πλαισίου που πέρα από ένα αυξημένο επίπεδο παθητικής ασφάλειας εξασφαλίζει και μια πιο σπορ και ακριβή οδική συμπεριφορά.

Στις ΗΠΑ το νέο Honda Civic θα κινείται είτε από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών που αποδίδει 160 ίππους είτε από τον επίσης τετρακύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών, που για την περίσταση φτάνει τους 182 ίππους.

Τον τελευταίο θα τον δούμε φυσικά και στην Ευρώπη, μαζί με το εισαγωγικό σύνολο, τον τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών και των μέχρι στιγμής 130 ίππων. Ενδεχόμενα και με κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης