Οι BMW M3 και M4 Competition των 510 ίππων είναι πλέον και τετρακίνητες
H BMW είχε προαναγγείλει την ύπαρξη και τετρακίνητων εκδόσεων για τις κορυφαίες M3 και M4 Competition των 510 ίππων και τώρα ήρθε το καιρός να τις παρουσιάσει.
Το σύστημα της τετρακίνησης είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο, με έναν πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος ελέγχεται ηλεκτρονικά, να έχει αναλάβει την κατανομή της ροπής στους δύο άξονες. Από κει και πέρα υπάρχει και δυνατότητα κατανομής και μεταξύ των δύο πίσω τροχών με τη βοήθεια του εξελιγμένου διαφορικού Active M.
Η στάνταρ ρύθμιση είναι ναι μεν η τετρακίνηση αλλά με την περισσότερη ροπή να καταλήγει στον πίσω άξονα προκειμένου να διατηρείται η σπορ συμπεριφορά. Διαθέσιμα υπάρχουν συνολικά τρία προγράμματα οδήγησης, τα 4WD, 4WD Sport και 2WD. Στο τελευταίο, όπως και στη Μ5 που διαθέτει ανάλογη τετρακίνηση, κινητήριοι τροχοί είναι μόνο οι πίσω.
Η υιοθέτηση της τετρακίνησης συνοδεύεται και με κάποιες μικρές αλλαγές των ρυθμίσεων στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και το σύστημα ευστάθειας (DSC). Ο κινητήρας, ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών με τα δύο turbo, συνεχίζει χωρίς αλλαγές και αποδίδει για την περίσταση όπως προαναφέραμε 510 ίππους και συνδυάζεται, όπως και στις πισωκίνητες εκδοχές με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Σε σχέση όμως με τις τελευταίες οι τετρακίνητες είναι πιο γρήγορες κατά 0,4 δεύτερα στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ ώρα -συνολικά απαιτούνται 3,5 δεύτερα- κάτι που οφείλεται στην καλύτερη πρόσφυσή τους. Που ισοσκελίζει και το επιπλέον βάρος του.
Η τελική τους ταχύτητα με το πακέτο M Performance φτάνει τα 290 χλμ./ ώρα, ενώ οι τιμές τους θα είναι σαφώς πιο ακριβές σε σχέση με τις 123.650 και 129.500 ευρώ που κοστίζουν αντίστοιχα οι M3 και M4 με την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.