ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το ολοκαίνουργιο C5 X είναι η νέα, ενδιαφέρουσα ναυαρχίδα της Citroen

Το ολοκαίνουργιο C5 X είναι η νέα, ενδιαφέρουσα ναυαρχίδα της Citroen

Η Citroen παρουσίασε το καινούργιο κορυφαίο της μοντέλο, το C5 X, που όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ή ίδια συνδυάζει στοιχεία από λιμουζίνα, στέισον και SUV.

Παρόλο που αυτό δεν ακούγεται ιδιαίτερα απλό στην πράξη πρόκειται για την εξέλιξη της επιτυχημένης και αρκετά πρωτότυπης προσέγγισης των Γάλλων που είδαμε στο C4. Εδώ το ιδιαίτερο στοιχείο είναι η διαμόρφωση της οροφής που θυμίζει fastback, ενώ η βάση είναι το πλαίσιο EMP2.

Το C5 X έχει μήκος που ξεπερνά ελαφρώς τα 4,805 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,785 μέτρων βοηθά στην επίτευξη των μεγάλων χώρων στο εσωτερικό που εξασφαλίζουν την οικογενειακή του διάσταση. Ενδεικτικό για το τελευταίο το μέγεθος του πορτμπαγκάζ που ξεκινά από τα 545 λίτρα.

Από κει και πέρα ο διάκοσμος είναι high tech με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,5 ιντσών για το σύστημα infotainment, που φυσικά καλύπτει όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης. Πλήρης είναι και η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες η Citroen έχει ανακοινώσει για την αρχή μία plug-in υβριδική έκδοση. Η οποία χρησιμοποιεί το γνωστό και από το Peugeot 3008 PHEV σύστημα πρόωσης που αποτελείται από τον turbo τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών, έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία 13,2 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 225 ίππους, ενώ μπορούν να καλυφθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι και 50 χιλιόμετρα με ταχύτητα που φτάνει έως και τα 135 χλμ./ ώρα.

Στην πορεία θα προστεθούν στη γκάμα και δύο σύνολα βενζίνης, 1.200 κυβικών με 130 ίππων και 1.600 με 180 ίππους.

Όπως είναι λογικό και αναμενόμενο σύμφωνα με τον πρόσφατο προσανατολισμό της γαλλικής εταιρείας και στο C5 X έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση. Έτσι στην κορυφαία του έκδοση θα είναι διαθέσιμο και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ανάλογα με αυτά του C5 Aircross.