ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Γιατί η Kia αλλάζει το λογότυπο και το βασικό της σλόγκαν;

Το σήμα της κάθε εταιρείας αποτελεί το πρώτο διαπιστευτήριό της και για αυτό σε δεδομένες στιγμές ανανεώνεται. Όχι συνεχώς, αλλά όταν αλλάζουν τα δεδομένα και οι τάσεις προκειμένου να προσαρμοστεί σε αυτά που θα έρθουν, ενώ φυσικά ακολουθούνται και οι μόδες.

Όπως η τρέχουσα, της επίπεδης, δισδιάστατης απεικόνισης και όχι της πιο τρισδιάστατης -λογική που είδαμε να ακολουθεί η VW στο νέο της λογότυπο που ανανεώθηκε πριν από μερικούς μήνες και τώρα και η Kia. Η οποία καταργεί το οβάλ περίγραμμα στο σήμα της και υιοθετεί μια πιο γραφιστική προσέγγιση εξολοκλήρου σε μαύρο.

Το νέο λογότυπο είχε κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή του στο πρωτότυπο Imagine του 2019, ενώ με αυτή της την επιλογή η Κορεάτικη εταιρεία θέλει να τονίσει και τον πιο premium προσανατολισμό της, ενώ βρίσκεται περίπου στη μέση ενός πενταετούς επαναπροσδιορισμού της, με στόχο να γίνει «πιο δυναμική, με περισσότερο στυλ και πιο καινοτόμος». Και βέβαια και πιο εξηλεκτρισμένη, μιας και μέχρι το 2025 προγραμματίζει να προσθέσει 11 εξηλεκτρισμένα μοντέλα της γκάμα της και 7 πλήρως ηλεκτρικά έως το 2027.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια αυτής της αλλαγής προσανατολισμού της, διαφοροποιεί και το βασικό της σλόγκαν, καθώς το «Τhe power to surprise» (σε ελεύθερη απόδοση η δύναμη της έκπληξης) αντικαταστάθηκε από το «Movement that inspires» (Κίνηση που εμπνέει) που επιδέχεται διάφορες ερμηνείες και είναι και πιο… σοφιστικέ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης