H πανέμορφη Ferrari Portofino ανανεώθηκε και αναβαθμίστηκε
Ανανεώθηκε:
Από εδώ και στο εξής στο τέλος του ονόματος της Ferrari Portofinο θα προστεθεί, σύμφωνα και με την παράδοση της πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, ένα Μ. Που σημαίνει Modificata, δηλαδή τροποποιημένη ή στη γλώσσα της αυτοκινητοβιομηχανίας ανανεωμένη. Κι αυτό γιατί το πολύ όμορφο εισαγωγικό ρόουντστερ της μάρκας υποβλήθηκε στο προγραμματισμένο, με βάση το χρόνο που έχει περάσει από την επίσημη παρουσίασή του, facelift.
Το οποίο περιλαμβάνει μικρές διαφοροποιήσεις στο πολύ όμορφό αμάξωμα με τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, με μια καινούργια εκδοχή της μάσκας και ένα πίσω μέρος που δείχνει πιο μικρό και δυναμικό.
Στο εσωτερικό η βασική διάταξη, με τη μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment στην κονσόλα και στο ίδιο ύψος με το τιμόνι ώστε να είναι εύκολος ο χειρισμός από τον οδηγό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών, συνεχίζει ως είχε αλλά με αναβαθμισμένο λογισμικό. Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης που αποτελούν μια ομπρέλα που ονομάζεται ADAS (advanced driver assistance systems).
Με τη σειρά του ο V8 των 3.855 κυβικών αποδίδει πλέον 620 ίππους (από 600) και 760 Nm και με τον τρόπο αυτό εναρμονίζεται με την έκδοσή του που κινεί τη Roma, το καινούργιο κουπέ που έχει πολλά κοινά με την Portofino. Η οποία πλέον χρειάζεται 3,45 δεύτερα (από 3,5) για το 0-100 χλμ./ ώρα, ενώ η διαφορά στο 0-200 χλμ./ ώρα είναι ένα ολόκληρα δευτερόλεπτο (9,8 έναντι 10,8 δεύτερα). Όσο για την τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ ώρα.
Καινούργιο είναι και το αυτόματο κιβώτιο των 8 πλέον σχέσεων, που σε σχέση με αυτό των 7 σχέσεων που αντικαθιστά είναι 20% πιο μικρό, έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα να διαχειριστεί 35% μεγαλύτερη ροπή. Επίσης το Manettino, ο διακόπτης επιλογής προγραμμάτων οδήγησης στο τιμόνι, έχει πλέον πέντε επιλογές, τις Wet, Comfort, Sport, Race και ESC-Off.