ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί αυτή η ταλαιπωρημένη κλασική Bugatti Type 59 κοστίζει μια περιουσία;

Το αμάξωμα της Bugatti Type 59 που διατίθεται προς πώληση απέχει πολύ από τα να είναι σε άψογη κατάσταση και γυαλισμένο. Το αντίθετο μάλιστα, μιας και είναι καταγρατζουνισμένο και ταλαιπωρημένο.

Κάθε γρατζουνιά όμως και κάθε χτύπημα είναι μέρος της ιστορίας της, μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον κινητήρα υπ’ αριθμόν 5 (οχτακύλινδρος σε σειρά 3.250 κυβικών και 250 ίππων με μηχανικό υπερ- συμπιεστή) έχει να επιδείξει μια πλούσια αγωνιστική δραστηριότητα. Ως ένα από τα εργοστασιακά αγωνιστικά της ομάδας της θρυλικής γαλλικής εταιρείας για τη σαιζόν 1934- 1935.

Βασικός οδηγός του ήταν ο Rene Dreyfus, που μαζί του είχε κερδίσει το Γκραν Πρι του Βελγίου στο Σπα και είχε τερματίσει τρίτος σε αυτό του Μονακό. Η απόσυρση της Bugatti από τα Γκραν Πρι είχε σαν αποτέλεσμα τη μετατροπή της Type 59. Πέρα από τις αλλαγές στο πλαίσιο και το αμάξωμά της αφαιρέθηκε από τον κινητήρα της ο υπερ- συμπιεστής και τοποθετήθηκε καινούργιο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων με ξηρό συμπλέκτη προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλου τύπου αγώνες. Μάλιστα κατά τη διάρκεια του 1937 κυριάρχησε καθολικά σε όσους έλαβε μέρος.

Η κυριαρχία αυτή κράτησε μόλις ένα χρόνο, καθώς αμέσως μετά η Bugatti Type 59, με τα τέσσερα ταμπούρα και τους δύο άκαμπτούς άξονες (ο εμπρός με ημιελλειπτικά φύλλα σούστας και αμορτισέρ De Ram), αποσύρθηκε από τους αγώνες και αποκτήθηκε από το βασιλιά του Βελγίου Λεοπόλδο τον 3ο.

Από τότε ακολούθησαν άλλοι τέσσερις ιδιοκτήτες, οι οποίοι ευτυχώς δεν διαφοροποίησαν την αγωνιστική της εμφάνιση και αυτό είναι κάτι που μαζί με το γαλαζοαίματο παρελθόν της έχει εκτοξεύσει την τιμή πώλησής της. Η οποία ίσως και να σπάσει το όριο των 12 εκατομμυρίων ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης