Το εντυπωσιακό κουπέ LC 500 της Lexus έγινε και υβριδικό με 359 ίππους
Το κουπέ LC 500 της Lexus έκλεψε την παράσταση τις αρχές του χρόνου στην έκθεση του Ντιτρόιτ, ενώ τώρα, επί ευρωπαϊκού εδάφους, η ιαπωνική μάρκα πολυτελείας θα παρουσιάσει την υβριδική εκδοχή του.
Την LC 500h, με την οποία εγκαινιάζει ένα πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα πρόωσης. Το οποίο αποτελείται από ένα V6 3.500 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, που μαζί, συνδυαστικά, αποδίδουν 359 ίππους. Σύμφωνα με τη Lexus η απόδοση αυτή είναι αρκετή για να επιτευχθεί ένα 0-100 σε λιγότερα από 5,0 δεύτερα και αν αυτή η τιμή δεν σας εντυπωσιάζει σημειώστε πως το υβριδικό LC είναι στη συγκεκριμένη διαδικασία 0,5 δεύτερα πιο γρήγορο από το συμβατικό LC 500. Που όσο να ’ναι έχει 478 ίππους κάτω από το δεξί πεντάλ του.
Πολυτελές το εσωτερικό, πλήρης ο εξοπλισμός, συνδυασμός 2 αυτόματων κιβωτίων η μετάδοση. Πηγή: Lexus
Το πιο ενδιαφέρον τεχνολογικά στοιχείο του LC 500h είναι η μετάδοσή του, η οποία είναι δίδυμη. Κι αυτό γιατί αποτελείται από ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) που ενσωματώνει 2 ηλεκτροκινητήρες και ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις. Ο λόγος για τον οποίο οι μηχανικοί της Lexus κατέφυγαν σε αυτήν την ομολογουμένως πολύπλοκη λύση είναι για να περιορίσουν την αίσθηση της ολίσθησης που προκύπτει από ένα κιβώτιο CVT. Η οποία ούτε τον επιθυμητό σπορ χαρακτήρα υποστηρίζει ούτε με την πολυτελή διάσταση του όμορφου κουπέ συμβαδίζει. Παράλληλα έχει βελτιωθεί και η απόκριση του υβριδικού συστήματος πρόωσης και αυτό είναι κάτι που δημιουργεί σπορ αίσθηση, ενώ επιπλέον θετικό στοιχείο είναι ότι το υβριδικό LC 500h μπορεί, κινούμενο αποκλειστικά ηλεκτρικά να φτάσει τα 140 χλμ./ ώρα. Αντίθετα τα LS 600h και GS 450h που διαθέτουν την προηγούμενη γενιά του συστήματος δεν ξεπερνούν τα 100 χλμ./ ώρα.
Το σημαντικό με το LC 500h, αλλά και με το LC 500, είναι ότι δείχνουν να έχουν τις δυνατότητες, τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και δυναμικών χαρακτηριστικών, να καταστήσουν τη Lexus και οδηγικά πιο ενδιαφέρουσα, τομέας που δεν ήταν, μέχρι στιγμής τουλάχιστον το φόρτε της.