Η 7άρα της Alpina, η Β7 Biturbo xDrive, έχει επιδόσεις σούπερ σπορ μοντέλου
H Alpina δεν είναι μια εταιρεία βελτιώσεων. Θεωρείται ξεχωριστός κατασκευαστής, ενώ εδώ και 50 χρόνια συνεργάζεται με τη BMW, χρησιμοποιεί τα μοντέλα της τελευταίας και υπερθεματίζει σε όλους τους τομείς. Από την πολυτέλεια και τους μικρούς αριθμούς παραγωγής, μέχρι την απόδοση των κινητήρων.
Αυτά ισχύουν φυσικά και στην περίπτωση του τελευταίου της μοντέλου, της B7 Biturbo xDrive, που είναι η άποψη της Alpina στο θέμα λιμουζίνα πολυτελείας, όπως βέβαια είναι και η βάση της, η σειρά 7 της BMW. Η οποία στην top στάνταρ εκδοχή της, την 750i -η Μ760i είναι άλλη, ιδιαίτερη υπόθεση- κινείται από έναν V8 4.400 κυβικών με 450 άλογα και 730 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας στην Alpina φτάνει τους 608 ίππους και τα 800 Nm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με την τετρακίνηση xDrive και το μεγάλο μεταξόνιο.
Οι μηχανικοί της Alpina έχουν επέμβει και στην πνευματική ανάρτηση η οποία έχει στοιχεία ενεργητικής. Παράλληλα στο πρόγραμμα Sport+ έχει τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Από την άλλη και για ταχύτητες έως και 35 χλμ./ ώρα υπάρχει η δυνατότητα ανύψωσης κατά 20 χιλιοστά, προκειμένου η B7 να ανεβαίνει πιο άνετα και εύκολα ένα ψηλό πεζοδρόμιο.
Περιορισμένο ύψος παραγωγής, πολυτέλειας και 608 άλογα για την lpina B7 Biturbo xDrive. Πηγή: Alpina
Αλλαγές έχουν γίνει και στις ρυθμίσεις του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, ενώ από πλευράς επιδόσεων η Alpina B7 Biturbo xDrive ολοκληρώνει το 0-100 σε μόλις 3,7 δεύτερα και έχει τελική 310 χλμ./ ώρα, θυμίζοντας καθαρόαιμο σούπερ σπορ μοντέλο και όχι βαριά, υπερ- πολυτελή λιμουζίνα. Η οποία ξεχωρίζει οπτικά χάρη και στις κλασικές πλέον ζάντες με τις πολλές ακτίνες της εταιρείας οι οποίες, είναι εδώ είτε 20 είτε 21 ιντσών.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης είναι φυσικά πλήρης και αυτό είναι ένας επιπλέον λόγος, πέρα από το exclusivity, για την αυξημένη τιμή της, που στη Γερμανία ξεκινά από τις 147.300 ευρώ.