ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Είναι δυνατόν να υπάρξει τρικύλινδρο hypercar 700 ίππων;

Τα υπερ- αυτοκίνητα ακόμα και στις μέρες μας, όπου οι προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και ο εξηλεκτρισμός έχουν τον πρώτο λόγο, εξακολουθούν να έχουν πολλούς κυλίνδρους και πολλά κυβικά. Έτσι το να παρουσιάζει μια εταιρεία σαν την Koenigsegg, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με hypercars ένα τρικύλινδρο πρωτότυπο μόλις 2.000 κυβικών και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ξενίζει αρχικά. Και ας είναι προς το παρόν μόνο εικονικό…

Παρόλα αυτά το ιδιαίτερο hypercar των φωτογραφιών μας θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας της σουηδικής εταιρείας. Έχει εξελιχθεί από τον 23χρονο Φινλανδό Esa Mustonen και το στούντιο Raw που ιδρύθηκε από τον αρχισχεδιαστή της Koenigsegg Sasha Selipanov, ο οποίος είχε την επίβλεψη του όλου κόνσεπτ μαζί με τον Christian von Koenigsegg, τον ιδιοκτήτη της ομώνυμης εταιρείας, κάτω από την ομπρέλα της οποίας έχει περάσει και το στούντιο.

Το Raw by Koenigsegg λοιπόν ακριβώς χάρη στην παρουσία του μινιόν τρικύλινδρου, που χρησιμοποιείται και στην τετραθέσια Gemera και εδώ θα φτάνει τους 700 ίππους, έχει μικρές εξωτερικές διαστάσεις, που συμβάλλουν και στην επίτευξη ενός συνολικού βάρους μόλις 700 κιλών και ένα χαρακτηριστικά μικρό πίσω πρόβολο, ο οποίος συνδυάζεται με έναν τεράστιο διαχύτη.

Η συνολική εικόνα με τις πολλές γωνίες και τις ελάχιστες καμπύλες -δύο από αυτές εντοπίζονται στο παρμπρίζ, στοιχείο που χαρακτηρίζει όλες τις Koenigsegg- διαφοροποιείται μεν από τα άλλα μοντέλα της μάρκας, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η τριθέσια διάταξη στο εσωτερικό, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο και μπροστά. Όπως στη θρυλική McLaren F1 δηλαδή…

Θα μπορούσε το Raw by Koenigsegg να περάσει στην κανονική παραγωγή; Η απάντηση είναι ναι και η απόφαση, αν λαμβανόταν θα ήταν γενναία, μιας και σίγουρα δεν θα ήταν φτηνό. Πιο φτηνό από τα άλλα μοντέλα της σουηδικής εταιρεία ναι, αλλά πραγματικά προσιτό σε καμία περίπτωση.

Το σίγουρο είναι πως θα ήταν ταχύτατο, μιας και η αναλογία κιλών ανά ίππο του είναι μόλις 1:1. Όση δηλαδή και στο One:1, το πιο extreme από τα αυτοκίνητα που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς η Koenigsegg.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης