ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτές οι Bugatti δεν κινήθηκαν ποτέ σε δημόσιο δρόμο

Αυτές οι Bugatti δεν κινήθηκαν ποτέ σε δημόσιο δρόμο

Όλες ανεξαρτήτως οι εταιρείες αυτοκινήτων δημιουργούν συχνά πυκνά πρωτότυπα για να εξερευνήσουν τις τάσεις και για να δουν στην πράξη την πιθανή εξέλιξη της μάρκας. Τα πρωτότυπα αυτά δεν εμφανίζονται δημόσια παρά όταν η αυτοκινητοβιομηχανία το αποφασίσει και έπειτα από αρκετό καιρό.

Στη διαδικασία αυτή η Bugatti δεν αποτελεί την εξαίρεση και έτσι τώρα παρουσίασε τρία πρωτότυπά της που κατά καιρούς εξετάστηκαν μήπως και αποτελέσουν επιπλέον μοντέλα στη γκάμα της.

Πρώτη και καλύτερη μεταξύ αυτών των concept cars η Veyron Barchetta, η οποία χρονολογείται από το 2008 και είναι δημιουργία του τότε αρχισχεδιαστή της μάρκας Achim Anscheidt. Βασιζόταν στη Veyron Grand Sport Vitesse αλλά το ανοιχτό αμάξωμά της ήταν τελείως διαφορετικό. Χαρακτηριστικό ήταν το αλά Speedster παρμπρίζ της που επεκτεινόταν προς τις πόρτες.

Δεύτερη στη σειρά η Atlantic, η οποία θα ήταν κατά κάποιον τρόπο το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας. Αισθητικό πρότυπό της ήταν η διάσημη Type 57 Atlantic του 1936 και μετά από 18 ολόκληρους μήνες εξέλιξης η Atlantic ήταν έτοιμη να παρουσιαστεί επίσημα στο Pebble Beach του 2015. To diesel gate, όμως, που έχει προκύψει εκείνη τη χρονιά ανάγκασε τη Bugatti, που ως γνωστόν ανήκει στον όμιλο Volkswagen να ακυρώσει την πρεμιέρα. Αν πάντως η πορεία της Atlantic ήταν διαφορετική θα ήταν διαθέσιμη με έναν bi- turbo V8 καθώς και με ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης.

Το τρίτο πρωτότυπο, η W16 Coupe Rembrandt θα ήταν η κορυφαία έκφραση των Bugatti. Πρόκειται για ένα κλασικό Gran Turismo με τον W16 της Chiron τοποθετημένο μπροστά κάτω από ένα μεγάλο και ημιδιάφανο καπό, ενώ θα διέθετε και την παραδοσιακή «χωρίστρα», τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στο μέσο του και κατά μήκος.

Η Rembrandt λέγεται πως αν κατασκευαζόταν θα ήταν υπερβολικά ακριβή, καθώς η τιμή της μπορεί και να προσέγγιζε τα 20 εκατομμύρια ευρώ.