ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Audi θα επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα και στα αυτοκίνητα πόλης

Για την Audi η εποχή της ηλεκτροκίνησης έχει ξεκινήσει για τα καλά, καθώς έχει ήδη στη γκάμα της τα φουλ ηλεκτρικά e-tron και e-tron Sportback. Στο μέλλον φυσικά δεν θα περιοριστεί μόνο σε αυτά, αλλά θα παρουσιάσει και άλλα EVs που θα βασίζονται κατά κύριο λόγο στο πλαίσιο MEB, που έχει εξελίξει ειδικά ο όμιλος Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση.

Η έκπληξη είναι το ότι η premium Audi θα κατέβει ακόμα πιο χαμηλά, παρουσιάζοντας και ένα ηλεκτροκίνητο υπερ- μίνι, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται είτε Α1 είτε Α2 e-tron. Εδώ η βάση θα είναι το εισαγωγικό πλαίσιο του ομίλου για την ηλεκτροκίνηση, την εξέλιξη του οποίου έχει αναλάβει η Seat. Tο MEB Entry όπως ονομάζεται θα χρησιμοποιηθεί μεταξύ άλλων και στη νέα γενιά του VW up!, Skoda Citigo και Seat Mii που θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, καθώς και στις αντίστοιχες crossover εκδοχές τους.

Crossover έκδοση θα έχει και το μικρότερο των e-tron της Audi και καθώς θα προορίζεται κατά κύριο λόγο για αστικές μετακινήσεις η αυτονομία του θα είναι στη βασική του έκδοση γύρω στα 200 χιλιόμετρα. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως αντίστοιχα και η μπαταρία του θα είναι σαφώς πιο μικρή από αυτή των 48 kWh που εξοπλίζει την εισαγωγική έκδοση του VW ID.3. Η μικρότερη μπαταρία θα έχει βέβαια αντανάκλαση και στην τιμή του που θα είναι κοντά στις 20.000 ευρώ.

Μια πρώτη προσέγγιση του μικρού ηλεκτρικού Audi θα μπορούσε να είναι το πρωτότυπο Ai:Me, που είχε παρουσιαστεί πέρυσι στην έκθεση της Σαγκάης. Και αυτό σε ότι αφορά την εμφάνισή του μιας και ένα αυτοκίνητο πόλης θα είναι πιο μικρό από τα 4,30 μέτρα του concept car και σαφώς και δεν θα χρειάζεται ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης