ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Lamborghini δεν θέλει να πουλά πιο πολλά αυτοκίνητα!

Η Lamborghini δεν θέλει να πουλά πιο πολλά αυτοκίνητα!

To 2019 θα αποδειχθεί ακόμα μια πολύ καλή χρονιά για τη Lamborghini, καθώς οι πωλήσεις της θα σημειώσουν για άλλη μια φορά ρεκόρ προσεγγίζοντας συνολικά τις 8.200 μονάδες.

Σημαντικό μέρος αυτής της επιτυχίας οφείλεται στο νεόκοπο SUV της μάρκας, την Urus, που έχει εξαιρετική εμπορική πορεία, καθώς είναι το πρώτο στην super sport του είδους. Σε αντίθεση όμως με ότι θα περίμενες κανείς, μιας και το λογικό για μια επιχείρηση είναι να θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις και κατά συνέπεια τον κύκλο εργασιών της και τα κέρδη της, η Lamborghini δεν επιδιώκει να σημειώνει κάθε χρονιά και ένα καινούργιο ρεκόρ πωλήσεων. Υπολογίζει πως το 2020 θα φτάσει τα 8.500 αυτοκίνητα και σκοπεύει να μείνει σταθερή στα ίδια επίπεδα για αρκετά χρόνια.

Οι λόγοι για αυτήν την απόφαση είναι αρκετοί και καταρχήν έχουν να κάνουν με το ότι τα αυτοκίνητα με αυτόν το χαρακτήρα και με αυτή την τιμή επιβάλλεται να παράγονται αν όχι σε περιορισμένο σε ελεγχόμενο ρυθμό. Προκειμένου να διατηρήσουν το κύρος και τη σπανιότητά τους, που έχει βέβαια αντανάκλαση και στις τιμές με τις οποίες πωλούνται ως μεταχειρισμένα.

Ένας επιπλέον λόγος έχει να κάνει με το ότι, όπως πολύ καλά γνωρίζουν και τα στελέχη της ιταλικής εταιρείας, οι πωλήσεις της Urus δεν είναι δυνατόν να αυξάνονται εσαεί. Και θα σταθεροποιηθούν -προς το παρόν πάντως ο χρόνος αναμονής είναι το λιγότερο εννέα μήνες- και στη συνέχεια θα αρχίσουν να φθίνουν, οπότε για να μπορέσει η εταιρεία να ξεπεράσει το όριο των 8.500 μονάδων και συνεχίσει σε αυτόν των 10.000 θα πρέπει να διαθέτει και ένα ακόμα μοντέλο, το τέταρτο στη σειρά. Tο οποίο θα είναι ένα GT με 2+2 θέσεις με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Μια υβριδική έκδοσή του είναι πολύ πιθανή, ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται και μια πλήρως ηλεκτρική.

Προς το παρόν πάντως το συγκεκριμένο πρότζεκτ έχει παγώσει προκειμένου οι υπεύθυνοι της Lamborghini να μπορέσουν να αξιολογήσουν υπάρχοντα και μελλοντικά πλαίσια του ομίλου Volkswagen προκειμένου να επιλέξουν το πλέον κατάλληλο για το δικό τους νέο μοντέλο.