To ηλεκτρικό Audi E-Tron Sportback είναι από τα πιο δυναμικά και ελκυστικά SUV Coupe
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός αφενός για να καταλάβει πως το E-Tron Sportback είναι η κουπέ έκδοση του πρώτου ηλεκτρικού Audi, του E-Tron και αφετέρου για να διαπιστώσει πως σε σχέση με το τελευταίο δείχνει πιο μικρό και εμφανώς πιο όμορφο και δυναμικό. Παρόλο που οι εξωτερικές τους διαστάσεις διαφοροποιούνται μόνο ως προς το ύψος, που εδώ είναι μόλις 13 χιλιοστά μικρότερο.
Εύφημος μνεία λοιπόν στους σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας, που παρόλο που τα δύο ηλεκτρικά SUV είναι ταυτόσημα μέχρι και τη μεσαία τους κολώνα κατόρθωσαν και να τα διαφοροποιήσουν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό SUV Coupe. Που ανεξαρτήτως συστήματος πρόωσης είναι από τα πιο δυναμικά και όμορφα που κυκλοφορούν. Και από τα πιο αεροδυναμικά, μιας και στην έκδοση S-Line με τις κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,25.
Ενδιαφέρον στοιχείο, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής είναι οι προβολείς DMD, πλήρως ψηφιακοί δηλαδή προβολείς LED Matrix, που είναι πλήρως ελεγχόμενοι.
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Sportback ακολουθεί, λογικά και αναμενόμενα, τα πρότυπα του E-tron, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τη διαγώνιο των 12,3 ιντσών και τις δύο οθόνες στην κεντρική κονσόλα (η πάνω για το σύστημα infotainment, η κάτω για τον κλιματισμό), ενώ σημαντικό είναι πως οι χώροι δεν διαφοροποιούνται ουσιαστικά ούτε στο πίσω κάθισμα. Απλά εδώ θα πρέπει κανείς κατά την είσοδο και την έξοδο να σκύψει λίγο περισσότερο λόγω της κλίσης της οροφής, ενώ θα έχει στη διάθεσή του και ελαφρώς μικρότερο χώρο για τις αποσκευές -από 615 έως 1.655 λίτρα. Ταυτόχρονα υπάρχει και μπροστά ένας μικρός χώρος αποθήκευσης 60 λίτρων.
Διαφορές δεν υπάρχουν φυσικά ούτε στα συστήματα πρόωσης. Έτσι το βασικό E-Tron Sportback είναι το 50 quattro, με μπαταρία 71 kWh και απόδοση 368 ίππων (230 kW), ενώ το κορυφαίο E-Tron Sportback 55 quattro έχει μπαταρία 95 kWh, απόδοση που φτάνει έως και τους 480 ίππους (300 kW), πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 5,7 δεύτερα) και μια αυτονομία 446 χιλιομέτρων κατά WLTP. Η τιμή αυτή είναι αυξημένη κατά 35 χιλιόμετρα σε σχέση με το E-Tron και εν μέρει πρέπει να αποδοθεί στην καλύτερη αεροδυναμική του E-Tron Sportback.
Η τιμή του οποίου στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 71.350 ευρώ, ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα θα κυμαίνεται και στη χώρα μας.