ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ηλεκτρική BMW i4 θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα και πάνω από 540 ίππους

Σε δύο χρόνια από τώρα, το 2021, η BMW θα διαθέτει ένα τετράθυρο ηλεκτρικό μοντέλο που θα λέγεται i4 και σύμφωνα με την φιλοσοφία της εταιρείας του Μονάχου δεν θα βασίζεται σε κάποιο ειδικά εξελιγμένο πλαίσιο. Θα χρησιμοποιεί το CLAR, που βρίσκει εφαρμογή και στις σειρές 3 και 4 με τις οποίες θα έχει πολλά κοινά.

Στην ουσία η i4 θα είναι η ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς του 4 Gran Coupe και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει ήδη ανακοινώσει η BMW θα χρησιμοποιεί την πέμπτη γενιά της τεχνολογίας eDrive, θα έχει μέχρι και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και απόδοση από 340 έως και πάνω από 540 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση θα ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 4,0 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα θα ξεπερνά τα (πολλά για EV) 200 χλμ./ ώρα.

Η αυτονομία θα είναι περίπου 600 χιλιόμετρα και αυτό θα εξασφαλίζεται από μια μπαταρία νέας γενιάς, για την κατασκευή της οποίας θα χρησιμοποιείται περισσότερο νικέλιο και λιγότερο κοβάλτιο που ανήκει στις δυσεύρετες σπάνιες γαίες. Έτσι η ενεργειακή της πυκνότητα θα είναι μεγαλύτερη και κατά συνέπεια το βάρος της μικρότερο σε σχέση με τις πιο συμβατικές μπαταρίες αλλά όχι και μικρό. Στην i4 η μπαταρία των 80 kWh αναμένεται να ζυγίζει περί τα 550 κιλά, ενώ χαρακτηριστικό της θα είναι η επίπεδη σχεδίαση.

Φυσικά θα υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές της, καθώς θα χρησιμοποιείται και σε plug-in υβριδικά, ενώ η φόρτισή της θα μπορεί να γίνει με ισχύ έως και 150 kW. Στην περίπτωση αυτή το i4 θα φορτίζει έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μέσα σε 35 λεπτά, ενώ μέσα σε 6 μόλις λεπτά θα φορτίζει τόσο ώστε να μπορεί να καλύψει μέχρι και 100 χιλιόμετρα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης