Η SEAT εισέρχεται στην αγορά των μοτοσυκλετών με το πλήρως ηλεκτρικό eScooter
- Το πρωτότυπο SEAT eScooter θα παρουσιαστεί στις 19 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη στα πλαίσια του Smart City Expo World Congress
- Η εταιρεία θα είναι η πρώτη Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που θα εμπορεύεται τη δική της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα 125cc το 2020
- Θα είναι διαθέσιμη τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε υπηρεσίες sharing
Η SEAT ενισχύει τη δέσμευση της στην αστική κινητικότητα και εισέρχεται στην αγορά των μοτοσυκλετών με την παρουσίαση του πρωτότυπου eScooter.
Με αυτή τη κίνηση η εταιρεία γίνεται η πρώτη Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που θα εμπορεύεται της δική της πλήρως ηλεκτρική μοτοσυκλέτα το 2020. Η επίσημη παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη στα πλαίσια του Smart City Expo World Congress.
Το νέο πρωτότυπο SEAT eScooter θα συμπεριληφθεί στη στρατηγική της εταιρείας για την αστική κινητικότητα, η οποία εστιάζει στην προσφορά βιώσιμων λύσεων για τις πόλεις. Η SEAT είχε ανακοινώσει πως θα προωθήσει τη στρατηγική micromobility του Volkswagen Group στο περασμένο Mobile World Congress. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει επίσης το πρωτότυπο SEAT Minimó καθώς και το SEAT eXS Kickscooter powered by Segway το οποίο παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Smart City Expo 2018.
Ο Πρόεδρος της SEAT Luca de Meo δήλωσε ότι «η συνεχής ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων καθιστά την αποτελεσματική κινητικότητα ως μια από τις κύριες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική μας για την αστική μικρο-κινητικότητα, επιβεβαιώνοντας το λανσάρισμα του πρώτου eScooter στην ιστορία της μάρκας».
Η Βαρκελώνη είναι μία Ευρωπαϊκή πόλη με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες κατά κεφαλήν και έχει μακρόχρονη παράδοση στη κινητικότητα σε δύο τροχούς. Για το λόγο αυτό, η SEAT πρόκειται να συνεργαστεί με την κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με έδρα τη Βαρκελώνη, Silence και το SEAT eScooter θα πουληθεί τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε στόλους υπηρεσιών sharing.
Ηλεκτρικός εκδημοκρατισμός, βιώσιμη κινητικότητα
Η SEAT βρίσκεται σε μία φάση να καταστεί φορέας υπηρεσιών κινητικότητας που ξεπερνά όμως το πεδίο κατασκευής οχημάτων, σε μία προσπάθεια να ανταποκριθεί σε μία από τις κύριες τάσεις κινητικότητας του μέλλοντος: τη συνεργατική, την κοινή και τη βιώσιμη οικονομία. Υπό αυτή την έννοια η εταιρεία προσφέρει ήδη υπηρεσίες car sharing μέσω της Respiro και επιπλέον εμπορεύεται το SEAT eXS KickScooter powered by Segway, η οποία είναι επίσης διαθέσιμη σε υπηρεσίες sharing μέσω UFO start-up.
Επιπλέον, πρόσφατα η SEAT παρουσίασε το μοντέλο SEAT Minimo, ένα 100% ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας και έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται στις πλατφόρμες κινητικότητας που θα διαμορφώσουν το μέλλον της οδήγησης στις πόλεις.
Η SEAT είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 χώρες και στις πέντε ηπείρους. Το 2018, η SEAT πούλησε 517.600 οχήματα, ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 χρόνων της μάρκας, πέτυχε τα υψηλότερα κέρδη μετά φόρων τα οποία ανέρχονται σε 294 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών πλησίασε τα 10 δις ευρώ.
Στο SEAT Group εργάζονται σχεδόν 15.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza, Leon και Arona. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Ateca στη Τσέχικη Δημοκρατία, το Tarraco στη Γερμανία, το Alhambra στη Πορτογαλία και το Mii στη Σλοβακία.
Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Η SEAT διαθέτει ήδη στη γκάμα της την τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας και αυτή τη περίοδο ασχολείται με τη διαδικασία ψηφιοποίησης της εταιρείας προκειμένου να προωθήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος.