ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι τo νέο VW Golf της όγδοης γενιάς, που είναι πιο μοντέρνο και πλήρως ψηφιακό

Επίσημη πρεμιέρα για την όγδοη κατά σειρά γενιά του εδώ και 45 χρόνια best seller της VW, του Golf, οι πωλήσεις του οποίου έχουν ήδη φτάσει αισίως τα 37 εκατομμύρια αυτοκίνητα και φυσικά συνεχίζουν.

Από πλευράς σχεδίασης η γερμανική εταιρεία δεν άλλαξε τη φιλοσοφία της. Έτσι το αποκλειστικά πεντάθυρο πλέον Golf ναι μεν διατήρησε τις βασικές γραμμές αλλά χάρη στην πιο τονισμένη πίσω κολώνα, το πλέον χαρακτηριστικό σημείο του μοντέλου, του πιο ανάγλυφου καπό αλλά και των νέων ιδαίτερων προβολέων που εισέρχονται αρκετά μέσα στα φτερά η νέα του εικόνα είναι πιο σύγχρονη και δυναμική. Το παρόν δίνει φυσικά και το νέο λογότυπο της μάρκας αλλά και η πλήρης αναγραφή της επωνυμίας Golf στην πέμπτη πόρτα. Όσο για τις διαστάσεις του (μήκος 4,284 μέτρα, πλάτος 1,789, ύψος 1,456 μέτρα) δεν έχουν στην ουσία μεταβληθεί σε σχέση με αυτές του προκατόχου του.

Από την άλλη εντελώς διαφορετικό είναι το εσωτερικό. Εξοστρακίζοντας σχεδόν όλα τα φυσικά κουμπιά και χειριστήρια οι σχεδιαστές της VW έχουν ποντάρει στην πλήρως ψηφιακή διαμόρφωση. Έτσι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητες διαμόρφωσης και διαγώνιο 10,25 ιντσών είναι στάνταρ και αποτελεί ενιαίο σύνολο οπτικά με την οθόνη των 8,25 ιντσών του τελευταίας γενιάς συστήματος infotainment από την οποία ελέγχονται σχεδόν τα πάντα. Προαιρετικά υπάρχει και HUD (Head Up Display), καθώς και το Travel Assist, το σύστημα ημι- αυτόνομης κίνησης της μάρκας που είναι ενεργό μέχρι τα 210 χλμ./ ώρα. Για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής υπάρχει και το Car2X, το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων.

Κατά τα άλλα αναμένονται ακόμα πιο ποιοτικά υλικά και βελτιωμένοι χώροι (μεταξόνιο 2,636 μέτρα). Ενδεικτικό για το τελευταίο η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 380 έως 1.300 λίτρα, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως δεν υπάρχει ούτε καν προαιρετικά ηλεκτρική πέμπτη πόρτα, όπως π.χ. στο Skoda Scala.

Ένα πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του νέου Golf είναι η πραγματικά μεγάλη γκάμα των κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμο. Οι επιλογές σε συμβατικά σύνολα είναι η τελευταία εξέλιξη του τρικύλινδρου 1.0 TSI με 90 και 110 ίππους, καθώς και οι δύο πετρελαιοκινητήρες TDI Evo (με το διπλό ψεκασμό AdBlue) των 2.000 κυβικών με 115 και 150 ίππους. Επίσης θα υπάρχει και το σύνολο φυσικού αέριου (CNG), ο 1.5 TGI με 130 ίππους.

Ακολουθούν τρεις eTSI, δηλαδή ήπια υβριδικά σύνολα (MHEV) με σύστημα μίζας- γεννήτριας με ιμάντα και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Πρόκειται για τον 1.0 eTSI που αποδίδει 110 ίππους και τον 1.5 eTSI με 130 ή 150, ενώ υπάρχουν και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με τον 1.4 TSI και μπαταρία ιόντων λιθίου: η στάνταρ με 204 ίππους και η GTE με 254. Και οι δύο μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά για περίπου 65 χιλιόμετρα.

Η GTE θα παρουσιαστεί επίσημα το Μάρτιο μαζί με τα GTI και GTD, ενώ το κορυφαίο Golf R, με κατά πάσα πιθανότητα 333 ίππους, θα κάνει την εμφάνισή του το καλοκαίρι. Το φθινόπωρο θα ακολουθήσει το στέισον ενώ δεν θα υπάρξει κάμπριο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης