ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το καινούργιο Honda Jazz θα είναι αποκλειστικά υβριδικό και με έκδοση τύπου crossover

Το καινούργιο Honda Jazz θα είναι αποκλειστικά υβριδικό και με έκδοση τύπου crossover

H Honda μετά το CR-V Hybrid κατεβαίνει κατηγορίες σε ό,τι αφορά τα υβριδικά της μοντέλα, μιας και στην έκθεση του Τόκιο παρουσίασε μια αντίστοιχη έκδοση της νέας νέας γενιάς του υπερ- μίνι της Jazz. Το οποίο στην Ευρώπη θα είναι αποκλειστικά και μόνο υβριδικό και θα έχει και το λογότυπο e:HEV που θα εμφανίζεται σε όλα τα αντίστοιχα μοντέλα της Honda.

Ως τεχνολογικό υπόβαθρο χρησιμοποιήθηκε το σύστημα i-MMD του CR-V Hybrid με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, μόνο που στο Jazz ο κινητήρας βενζίνης σαφώς και δεν θα είναι 2.000 κυβικών αλλά 1.000 ή 1.500 κ.εκ. Προκειμένου να εξασφαλίζεται ή όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση και φυσικά η αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Οι Ιάπωνες δεν έχουν ανακοινώσει επίσημα στοιχεία για το σύστημα πρόωσης του νέου Jazz αλλά αυτό θα γίνει όσο προχωρά το 2020 μιας και κάπου στα μέσα της νέας χρονιάς θα ξεκινήσει και η διάθεσή του στις ευρωπαϊκές αγορές.

Κατά τα άλλα το παραδοσιακά έξυπνο υπερ- μίνι της Honda έμεινε πιστό στο αμάξωμα του ενός όγκου και στο στυλ πολυμορφικού που το χαρακτήριζε και στο παρελθόν. Γεγονός που εγγυάται πολύ καλούς χώρους, ενώ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά το πλάτος εδώ είναι μεγαλύτερο. Σε ότι αφορά την πρακτικότητα θα πρέπει να σημειώσουμε τη διατήρηση και στη νέα έκδοσή του των Magic Seats, των πίσω καθισμάτων δηλαδή με τις πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης, αλλά και τις πιο λεπτές εμπρός κολώνες που βελτιώνουν την ορατότητα χωρίς να έχουν απωλέσει την ακαμψία τους.

Σημαντική εξέλιξη είναι η προσθήκη στη γκάμα της έκδοσης Crosstar, η οποία έχει έναν πιο crossover προσανατολισμό με ράγες οροφής και προστατευτικά φτερών, που αφενός εξασφαλίζει ένα πιο νεανικό στυλ και αφετέρου συντάσσεται με τη μόδα της εποχής.

Ο εξοπλισμός του Jazz -ο εσωτερικός του διάκοσμος πάντως παραπέμπει έστω και λίγο στο πρώτο φουλ ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας το e- περιλαμβάνει πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και το επόμενο στάδιο εξέλιξης της ομπρέλας συστημάτων υποβοήθησης Honda Sensing. Η οποία μεταξύ άλλων διαθέτει πλέον και μια ευρυγώνια εμπρός κάμερα.