ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η εντυπωσιακή Corvette Stingray με τον κινητήρα στο κέντρο έχασε την οροφή της

Η εντυπωσιακή Corvette Stingray με τον κινητήρα στο κέντρο έχασε την οροφή της

Μόλις τρεις μήνες μετά την παρουσίαση της πρώτης Corvette με τον κινητήρα στο κέντρο, η οποία είναι αισίως η 8η κατά σειρά γενιά του πιο γνωστού αμερικανικού super car, η Chevrolet παρουσίασε και την αναμενόμενη ανοιχτή εκδοχή της.

Άλλωστε το σχήμα της Corvette κουπέ έκανε σαφές πως δεν απαιτούσε και πολλά πολλά για να μετατραπεί σε ρόουντστερ και στην πράξη αποδείχθηκε πως ήταν έτσι ακριβώς. Μάλιστα η νέα Corvette Stingray Convertible, όπως είναι η πλήρης ονομασία της, είναι τελικά πιο εντυπωσιακή από την κλειστή. Όσο για την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή της χρειάζεται μόλις 16,0 δεύτερα για να ανοίξει ή να κλείσει, ενώ και οι δύο διαδικασίες γίνονται και σε κίνηση, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 χλμ./ ώρα.

Ο στόχος κατά την εξέλιξή της, σύμφωνα με τον Josh Holder, επικεφαλής του πρότζεκτ Corvette Stingray, ήταν όσοι επιλέξουν την ανοιχτή να μην πρέπει να κάνουν παραχωρήσεις σε ότι έχει σχέση με τη λειτουργικότητα, την απόδοση ή την άνεση. Χαρακτηριστικά λέει «καταφέραμε να διατηρήσουμε την ίδια σχεδίαση με την coupe, καθώς και την εξαιρετική χωρητικότητα αποθήκευσης αντικειμένων και τις διαστάσεις του χώρου αποσκευών».

Κινητήρας της Corvette Stingray Convertible είναι ο τοποθετημένος στο κέντρο ατμοσφαιρικός V8 των 6.200 κυβικών. Που αποδίδει 502 ίππους και 637 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και κινεί φυσικά τους πίσω τροχούς.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μέχρι το Μάρτιο του 2020 και η τιμής της στις ΗΠΑ θα είναι περίπου 5.700 δολάρια πιο ακριβή από την αντίστοιχη κουπέ, που ξεκινά από τις 59.995 δολάρια.