ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Opel παρουσίασε με το Corsa e-Rally, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό για ράλι

Οι αγώνες ράλι, ανεξάρτητα από τη διοργάνωση -κορυφαία όλων είναι φυσικά το WRC- έχουν τη δική τους γοητεία, το δικό τους φανατικό κοινό, ενώ όπως φαίνεται ξεκινά και εδώ η μετάβαση στο επόμενο βήμα για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ακριβώς όπως γίνεται και για τα συμβατικά επιβατικά.

Και αυτό το επόμενο βήμα δεν είναι άλλο από την ηλεκτροκίνηση, με την Opel να παρουσιάζει το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό για ράλι. Πρόκειται για το Corsa e-Rally, που βασίζεται στην αντίστοιχη ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς του best seller της μάρκας, το οποίο μάλιστα ήδη μπορεί να παραγγείλει κανείς.

Το Corsa e-Rally θα δώσει το παρόν και στην έκθεση της Φρανκφούρτης που θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό από τις 12 έως και τις 22 Σεπτεμβρίου, ενώ από το καλοκαίρι του 2020 θα είναι το αυτοκίνητο με το οποίο θα διεξαχθεί το ADAC Opel e-Rally Cup. Το πρώτο στον κόσμο πρωτάθλημα ενιαίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Με αυτή τη νέα αγωνιστική κατηγορία, που έχει σα σκοπό την ανάδειξη νέων, ταλαντούχων οδηγών, η Opel και η ADAC θα συνεχίσουν την επιτυχημένη συνεργασία τους των τελευταίων ετών. Σε αυτή λοιπόν την κατηγορία «φυτώριο» το ηλεκτρικό αγωνιστικό Corsa θα πάρει από του χρόνου τη θέση του αγωνιστικού Adam.

Αρχικά, το ADAC Opel e-Rally Cup θα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των αγώνων του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι καθώς και άλλων επιλεγμένων διοργανώσεων, Το 2021 τουλάχιστον δέκα προκριματικοί θα αποτελέσουν τη λεγόμενη «Super Season».

Μετά την αποφοίτησή τους από την Ακαδημία και το ADAC Opel e-Rally Cup, οι καλύτεροι νέοι οδηγοί θα συνεχίσουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior Rally με το νέο Opel Corsa R2. Από κει και πέρα, εφόσον έχουν τις δυνατότητες, θα μπορούν να συνεχίσουν και στις μεγαλύτερες κατηγορίες στα πλαίσια του ομίλου PSA στον οποιίο ανήκει η Opel. Και αυτό γιατί η Peugeot και η Citroen μετέχουν αξιώσεις στην κατηγορία FIA R5, ενώ η τελευταία είναι παρούσα και στο WRC.

To Opel Corsa-e Rally κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm,που τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh, Κινητήριοι τροχοί του είναι οι εμπρός, η ανάρτησή του είναι φυσικά μια ειδικά εξελιγμένη αγωνιστική, ενώ φυσικά πληροί και όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ράλι.

Για την πρώτη σαιζόν του ADAC Opel e-Rally Cup έχει προγραμματιστεί από την Opel Motorsport η κατασκευή 15 αγωνιστικών ηλεκτρικών Corsa, κάθε ένα από τα οποία θα κοστίζει αρκετά πιο λίγο από 50.000 ευρώ (τιμή προ φόρων).

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης