Αυτοκίνητο: Το VW T-Roc Cabriolet είναι το πρώτο ανοιχτό κόμπακτ SUV και ξεκινά από τα 1.000 κυβικά
Η VW είναι αυτή που παρουσιάζει πρώτη ένα ανοιχτό SUV στις μικρές κατηγορίες, μιας και το δίθυρο T-Roc Cabriolet που εμφανίστηκε επίσημα διαδικτυακά θα δώσει το παρόν και στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Όσο για τις πωλήσεις του θα ξεκινήσουν έγκαιρα, την επόμενη άνοιξη.
Φυσικά το T-Roc Cabriolet συνεχίζει την παράδοση της μάρκας στα ανοιχτά μοντέλα που είχε ξεκινήσει με τον αρχέτυπο Σκαραβαίο και συνεχίστηκε με το Golf. Έτσι διαθέτει μαλακή οροφή πολύ καλής ποιότητας η οποία φυσικά και αναδιπλώνεται ηλεκτρικά. Πιο συγκεκριμένα ηλεκτρο- υδραυλικά μέσα σε εννέα δεύτερα και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 30 χλμ./ ώρα. Ταυτόχρονα ηλεκτρικά γίνεται και η ασφάλιση και η απασφάλισή της, οπότε ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να πατήσει το κατάλληλο μπουτόν.
Η βάση του ανοιχτού Τ-Roc είναι φυσικά οι αντίστοιχες κλειστές εκδόσεις και κατά συνέπεια το πλαίσιο MQB του ομίλου της Volkswagen, ενώ από κει και πέρα το κάμπριο είναι πιο μεγάλο κατά 34 χιλιοστά και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 37 χιλιοστά. Με τις μικρές αυτές διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις εξασφαλίζεται η άνεση των επιβατών, καθώς και ένα πορτμπαγκάζ 284 λίτρων, τιμή ιδιαίτερα καλή για ανοιχτό μοντέλο αυτών των διαστάσεων.
Οι μηχανικοί της VW έδωσαν φυσικά ιδιαίτερη έμφαση και στην ασφάλεια των επιβαινόντων, υιοθετώντας ένα αναδιπλούμενο σύστημα προστασίας από τυχόν ανατροπή. Το οποίο βρίσκεται στην πλάτη των πίσω καθισμάτων και στην περίπτωση που εντοπιστεί η υπέρβαση μιας καθορισμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου το σύστημα προστασίας ανατροπής εκτείνεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου φτάνοντας στο ύψος των πίσω προσκεφάλων. Ταυτόχρονα, όπως άλλωστε είθισται στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο του παρμπρίζ, ενώ για χάρη της ακαμψίας έχουν γίνει και άλλες δομικές επεμβάσεις στο κάτω μέρος του πλαισίου και στα εγκάρσια στοιχεία του καθώς και στα πλευρικά πάνελ και τις πόρτες.
Το όπως προαναφέραμε δίθυρο T-Roc Cabriolet θα είναι διαθέσιμο με δύο turbo σύνολα βενζίνης. Τον τρικύλινδρο 1.0 TSI των 115 ίππων και των 1.5 TSI των 150 ίππων. Ο πρώτος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος στάνταρ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις της μάρκας.
Το ανοιχτό VW T-Roc θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στην πόλη Osnabrück της Γερμανίας. Εκεί δηλαδή όπου παράγονταν και οι αντίστοιχες εκδόσεις των Beetle και Golf!