ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Γιατί το καινούργιο Audi A3 δεν θα είναι διαθέσιμο και ως cabrio;

Αυτοκίνητο: Γιατί το καινούργιο Audi A3 δεν θα είναι διαθέσιμο και ως cabrio;

Η παρουσίαση ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου πέρα από την καινούργια και πιο εξελιγμένη πρόταση αγοράς είναι και μια καλή ευκαιρία για να αναπροσαρμογή της γκάμας στα τρέχοντα δεδομένα.

Και αυτό είναι κάτι που ισχύει τόσο για τους κινητήρες όσο και για τους διαθέσιμους τύπους αμαξωμάτων, ειδικά τώρα που οι μετρήσεις με το νέο κύκλο WLTP δεν γίνονται μόνο για κάθε μοντέλο ξεχωριστά αλλά και για κάθε έκδοσή του μεμονωμένα. Κάτι που σημαίνει φυσικά και αύξηση του κόστους.

Σε αυτήν τη διαδικασία λοιπόν το νέο Audi A3, που αναμένεται τους επόμενους μήνες, δεν θα αποτελεί την εξαίρεση, αρχής γενομένης από την ανοιχτή του έκδοση.

Έτσι το τρέχον και ιδιαίτερα ποιοτικό A3 Cabrio δεν θα έχει διάδοχο, αποτέλεσμα και της εξαιρετικά χαμηλής ζήτησης των ανοιχτών μοντέλων, ανεξαρτήτως αριθμού θέσεων. Όχι μόνο στην ευρωπαϊκή αλλά στην παγκόσμια αγορά. Η κατάργησή του σημαίνει πως η Audi θα μείνει πλέον με δύο μαζικά ανοιχτά μοντέλα, το TT Roadster και το Α5, καθώς και με ένα εξωτικό, το R8 Spyder.

Το Α3 Cabrio όμως δεν θα είναι η μόνη απώλεια από την τρέχουσα γκάμα του μικρού- μεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Ανάλογη τύχη θα έχει και η τρίθυρη εκδοχή του, ενώ και εδώ ο λόγος είναι ο ίδιος: το χαμηλό και συνεχώς μειούμενο ενδιαφέρον για μοντέλα με πόρτες μόνο μπροστά, που όπως και να το κάνουμε υπολείπονται σε πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Αντίθετα κανονικά θα συνεχίσει και στην νέα γενιά η μικρότερη από τις λιμουζίνες της Audi, καθώς το A3 Sedan φαίνεται πως έχει βρει ένα αξιόλογο κοινό. Σημαντικό ποσοστό του οποίου είναι εταιρικοί πελάτες.