Αυτοκίνητο: Η Pagani Huayra Roadster BC των 802 ίππων είναι από τα πιο εντυπωσιακά hyper cars
Η Huayra Roadster BC είναι κάτι παραπάνω από την ανοιχτή έκδοση της αντίστοιχης κουπέ, που δημιουργήθηκε (και) ως φόρος τιμής για τον πρώτο πελάτης της μικρής ιταλικής εταιρείας, τον Benny Caiola -από το όνομά του προέρχονται και τα αρχικά BC.
Είναι μια ένδειξη για το προς τα που θα κινηθεί στο μέλλον η εταιρεία του Horacio Pagani, κυρίως σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα χρησιμοποιεί, μιας και ο bi-turbo V12 των 6.000 κυβικών είναι ολοκαίνουργιος. Έχει εξελιχθεί και κατασκευάζεται και αυτός από την AMG που έχει μακρόχρονη συνεργασία με την Pagani, είναι πλέον ο μόνος δωδεκακύλινδρος που φτιάχνει ο εργοστασιακός βελτιωτής της Mercedes, και αποδίδει 802 ίππους και 1.050 Nm από τις 2.000 έως τις 5.600 σ.α.λ.
Κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω -η διάσταση των ελαστικών είναι 355/25 R21, και των εμπρός 265/30 Ρ20- όπως άλλωστε αρμόζει σε έναν κλασικό σούπερ σπορ μοντέλο, ενώ η ροπή καταλήγει σε αυτούς μέσω ενός αυτοματοποημένου χειροκίνητου κιβωτίου της Xtrac και ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού.
Το πλαίσιο είναι το μονοκόκ από ανθρακόνημα και τιτάνιο της Pagani, ενώ η χρήση αυτών των ελαφρών υλικών καθώς και του αλουμινίου σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με την απλή Huayra Roadster έχουν μειώσει το βάρος της ανοιχτής BC κατά 30 κιλά, στα συνολικά εντυπωσιακά για αυτό το είδος αυτοκινήτου 1.230 κιλά. Από ανθρακόνημα είναι και η αφαιρούμενη οροφή.
Οπτικά η Huayra Roadster BC ξεχωρίζει με το εμφατικό αεροδυναμικό της πακέτο, που κατά κύριο λόγο χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη και σταθερή πίσω αεροτομή και το μεγάλο διαχύτη. Στον οποίο υπάρχουν και δύο απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο που προστίθενται στις κλασικές τέσσερις στο στρογγυλό περίγραμμα των Pagani.
Από κει και πέρα υπάρχουν και λεπτομέρειες όπως τα flaps πάνω από τις εισαγωγές, με αποτέλεσμα στα 280 χλμ./ ώρα να παράγεται μια κάθετη δύναμη 500 κιλών που συμβάλλει ιδιαίτερη στην ευστάθεια του roadster. Όσο για την επιβράδυνσή του φροντίζουν εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Η Pagani θα κατασκευάσει συνολικά 40 Huayra Roadster BC, οι οποίες έχουν όλες πουληθεί στην τιμή των περίπου τριών εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων.