ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Είναι γρήγορο και σπορ: Mε το LC 500 η Lexus δηλώνει παρόν σε μια απαιτητική κατηγορία

Είναι γρήγορο και σπορ: Mε το LC 500 η Lexus δηλώνει παρόν σε μια απαιτητική κατηγορία
LEXUS

H Lexus μπορεί να μην είναι το συνώνυμο του σπορ κατασκευαστή, όπως φέτος στην έκθεση του Ντιτρόιτ παρουσίασε ένα νέο κουπέ, το LC 500, που είναι τόσο εντυπωσιακό όσο και δυνατό.

Ενδιαφέρον έχει πως για να προκύψει το μοντέλο παραγωγής μεσολάβησαν 4 ολόκληρα χρόνια από την παρουσίαση του πρωτότυπού του, του LF-LC, που είχε εμφανιστεί το 2012 και πάλι στην τότε έκθεση της χρεοκωπημένης πρώην πρωτεύουσας της αυτοκινητοβιομηχανίας των ΗΠΑ. Τότε είχε θεωρηθεί ως ο πιθανός, ομολογουμένως λιγότερο hard core, διάδοχος του σούπερ σπορ LFA, κάτι που βέβαια εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα.

Γεγονός είναι πως πολλά από τα στοιχεία του concept πέρασαν και στο μοντέλο παραγωγής, κάτι που δεν συνηθίζεται, τουλάχιστον σε αυτόν το βαθμό και αν μη τι άλλο επιμήκυνε το χρόνο εξέλιξης. Το αποτέλεσμα πάντως δικαιώνει τους σχεδιαστές της Ιαπωνικής μάρκας πολυτελείας, καθώς αφενός είναι εντυπωσιακό και αφετέρου αυτό δεν οφείλεται μόνο στη χαρακτηριστική μάσκα των σύγχρονων Lexus με την επωνυμία Diabolo, που εδώ είναι ακόμα πιο επιθετική. Η όλη εικόνα προκύπτει και από τα κλασικά γνωρίσματα ενός σπορ κουπέ, όπως το μεγάλο καπό και οι μικροί πρόβολοι σε συνδυασμό με ιδιόμορφους τριγωνικούς προβολείς και ιδιαίτερα πίσω φώτα, αλλά και ζάντες 21 ιντσών και σούπερ φουσκώμενα φτερά. Κραυγαλέα αεροδυναμικά βοηθήματα, πέρα από έναν διαχύτη, απλά δεν υπάρχουν, γεγονός που αποδεικνύει τόσο την καλή δουλειά που έχει γίνει από πλευράς αεροδυναμικής όσο και τον ξεκάθαρα premium προσανατολισμό, μιας και η κομψή, δυναμική φόρμα του αμαξώματος δεν αλλοιώνεται.

LEXUS LC 500 8

Μην ψάξετε για μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα. Απλά δεν υπάρχουν. Πηγή: Lexus

Προφανώς το LC 500 δεν έχει ανάγκη σπόιλερ και φτερούγες ακόμα και όταν κινείται κοντά στην τελική του, που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, ενώ από την άλλη το 0-100 σε μόλις 4,5 δεύτερα το κατατάσσει χωρίς αμφιβολία στην κατηγορία των γρήγορων των δρόμων αυτού του κόσμου. Που κατά κανόνα έχουν κινητήριους τροχούς τους πίσω, κάτι που ισχύεi και εδώ. Μάλιστα οι 473 ίπποι που αποδίδει ο ατμοσφαιρικός V8 των 5.000 κυβικών φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων με σφιχτή κλίμακωση, που βέβαια κολακεύει το δυναμικό του προφίλ.

Φυσικά ένα Lexus, όσο σπορ και αν είναι δεν θα ήταν Lexus αν δεν είχε ένα ποιοτικό και πολυτελές εσωτερικό, 2+2 θέσεων για την περίσταση και αν το ηχοσύστημά του δεν ήταν της Mark Levinson. Για τον έλεγχο του τελευταίου και όχι μόνο υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, που είναι μέρος του πλούσιου στάνταρ εξοπλισμού ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης.

Το πότε θα μπορεί κανείς να αγοράσει το LC 500 και πόσα χρήματα θα πρέπει να καταβάλει η Lexus το κρατάει ακόμα ως έκπληξη.