Το νέο Peugeot 2008 δείχνει πραγματικά πολύ ενδιαφέρον
Μετά την επίσημη πρεμιέρα του 208 στην έκθεση της Γενεύης η εμφάνιση της νέας γενιάς του 2008 ήταν απλά θέμα χρόνου. Έτσι λοιπόν η Peugeot παρουσίασε διαδικτυακά το νέο 2008, που λογικά και αναμενόμενα, ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του ιδιαίτερα επιτυχημένου 3008.
Αυτό στην πράξη σημαίνει πως πλέον η εικόνα του είναι ξεκάθαρα αυτή ενός SUV και όχι πιο πολύ ενός crossover όπως μέχρι τώρα. Σε αυτό συμβάλλει και η κάθετή του μάσκα σε συνδυασμό με το γενικά πιο ψηλό εμπρός του μέρος. Από κει και πέρα υπάρχει το χαρακτηριστικό τριπλό μοτίβο στους προβολείς και τα πίσω φώτα, ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι το ανάγλυφο, τύπου Χ, στις πόρτες.
Το νέο 2008 έχει μήκος 4,30 μέτρα και μεταξόνιο 2.60 μέτρων, από το οποίο καταλήγουμε στο συμπέρασμα για καλούς χώρους στο εσωτερικό του. Σημαντική ένδειξη για το τελευταίο τα τουλάχιστον 434 λίτρα του πορτμπαγκάζ του.
Σε ότι αφορά το design του εσωτερικού η Peugeot έχει υιοθετήσει και εδώ το i-cockpit της, που για την περίσταση το χαρακτηρίζει ως 3D. Ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων μπορεί, όπως και στο 208 άλλωστε, να είναι και ψηφιακός, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment έχει ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, διαγώνιο που φτάνει μέχρι και τις 10,0 ίντσες.
Φυσικά οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones είναι πλήρης, ενώ υπάρχει και θέση ασύρματης φόρτισης και συνολικά 4 θύρες USB, η μια μάλιστα τύπου C. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει και premium ηχοσύστημα της Focal, καθώς και μιας πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Σε αυτά περιλαμβάνεται και ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε θέσεις μόλις κατά 60 εκατοστά μεγαλύτερες σε σχέση με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, καθώς και ένα ημι- αυτόνομο σύστημα οδήγησης, το Drive Assist Plus.
Το i-cockpit 3D δεσπόζει στο εσωτερικό του νέου 2008, με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό να έχει διαφώνιο έως και 10,0 ιντσών. Πηγή: Peugeot
Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστός και βραβευμένος τρικύλινδρος των 1.200 κυβικών του ομίλου PSA σε εκδόσεις με 100, 130 και 155 ίππους. Στη μεσαία το αυτόματο κιβώτιο EAT8 είναι προαιρετικό, ενώ στην κορυφαία, που προορίζεται αποκλειστικά για την έκδοση GT, στάνταρ. O diesel είναι ο τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών με 100 και 130 ίππους επίσης, ενώ θα υπάρχει ευθύς εξαρχής και μια ηλεκτρική έκδοση που οπτικά θα ξεχωρίζει, πέρα από τα απαραίτητα λογότυπα και από τη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος.
Το ηλεκτρικό 2008e θα χρησιμοποιεί φυσικά την τεχνολογία του αντίστοιχου 208e, με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και τη μπαταρία των 50 KWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων κατά WLTP.
Οι πωλήσεις του νέου Peugeot 2008 αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2019, ενώ θα είναι διαθέσιμο, τουλάχιστον στη Γαλλία, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, τα Active, Allure, GT Line και GT. Τα δύο τελευταία θα διαθέτουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις.