ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Icon E Concept θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μια επόμενη Mercedes E-Class

Στην ιστορία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν ξεχωρίζουν ούτε με τις καινοτομίες ή τις επιδόσεις τους, αλλά παρ΄ όλα αυτά εξελίχθηκαν σε σημεία αναφοράς. Για τη Mercedes ένα από τα αυτοκίνητα αυτά είναι η λιμουζίνα της με τους κωδικούς W115 (τετρακύλινδρες και πεντακύλινδρες εκδόσεις) και W114 (εξακύλινδρες).

Η οποία παρουσιάστηκε το 1968, κατασκευαζόταν έως και το 1976 και ουσιαστικά θεμελίωσε τη μεγάλη κατηγορία που αποτελεί πλέον τη ραχοκοκκαλιά της μάρκας και στην πορεία εξελίχθηκε αρχικά στην Ε και στη συνέχεια στη γνωστή μας E-Class. Ταυτόχρονα η W115, ειδικά αυτή, έκανε τα μοντέλα της Mercedes προσιτά σε ένα πιο ευρύ κοινό και αύξησε κατακόρυφα της πωλήσεις της. Ταυτόχρονα γνώρισε μεγάλη επιτυχία σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα μεταγενέστερα, ως ταξί.

Το σημαντικό αυτό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας υπήρξε πηγή έμπνευσης για το σχεδιαστή David Obendorfer, ο οποίος προσπάθησε, ομολογουμένως με μεγάλη επιτυχία, να παρουσιάσει μια σύγχρονη εκδοχή ενός κλασικού και καταξιωμένου σχήματος.

Πράγματι το Icon E Concept, όπως ονομάζει το πρωτότυπό του, δείχνει απόλυτα σύγχρονο και ιδιαίτερο αισθητικά, ενώ ταυτόχρονα παραπέμπει άμεσα στη διάσημη πρόγονό του. Με τους κάθετους προβολείς του, τη μεγάλη, σχεδόν όρθια χρωμιωμένη μάσκα του, ακόμα και με τις ζάντες του στο χρώμα του αμαξώματος, όπως ήταν και τα τάσια τη δεκαετία του ’60 και του ’70.

Η W115 σίγουρα σας είναι γνώριμη, μιας και αποτέλεσε συχνή παρουσία και στους ελληνικούς δρόμους. Και ως ταξί. Πηγή: Mercedes

Αναφορές στην W115 υπάρχουν και στο πίσω μέρος, κυρίως στο σχήμα της τρίτης κολώνας και στα φώτα, ενώ στο εσωτερικό το τιμόνι είναι αυτό που αποτελεί τη βασική σύνδεση με το παρελθόν. Ενδιαφέρον είναι πως η εξωτερική εικόνα του Icon E Concept συνδυάζεται πολύ καλά με το high tech ταμπλό με τις μεγάλες οθόνες που δίνει το παρόν στην τρέχουσα Mercedes E-Class.

Η οποία θα μπορούσε να αποτελεί τη βάση τόσο σε ότι αφορά το πλαίσιο όσο και τους κινητήρες για το πρωτότυπο του David Obendorfer.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης