Αυτοκίνητο: Η Morgan παρουσίασε καινούργιο μοντέλο, το Plus Six, μετά από 19 ολόκληρα χρόνια
Η Morgan είναι από τις παραδοσιακές Βρετανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τα αυτοκίνητά της, χάρη στο ρετρό στυλ αλλά και τις ιδιαιτερότητές τους, έχουν φανατικούς οπαδούς.
Σε ότι αφορά πάντως την ανανέωση της γκάμας της η Morgan δεν βιάζεται. Πριν το Plus Six που παρουσίασε φέτος στη Γενεύη και την έκθεσή της το προηγούμενο καινούργιο μοντέλο της πηγαίνει σχεδόν 20 χρόνια πίσω. Για την ακρίβεια 19 και ήταν το Aero, με χαρακτηριστικό του του εμπρός μέρος με τους «αλλήθωρους» προβολείς.
Όπως και το Aero έτσι και το ολοκαίνουργιο, παρόλο που δεν του φαίνεται με την πρώτη ματιά, Plus Six, χρησιμοποιεί έναν κινητήρα της BMW. Αυτή τη φορά όχι έναν V8 όπως στο παρελθόν μιας και το downsizing επηρέασε και τη Morgan αλλά έναν εξακύλινδρο σε σειρά 3.000 κυβικών. Και μάλιστα όχι όποιον κι όποιον αλλά τον καινούργιο της εταιρείας του Μονάχου, αυτόν με τον κωδικό Β58, που αποδίδει 335 ίππους και 500 Nm και κινεί τόσο τη νέα BMW Z4 όσο και την πολυδιαφημισμένη Toyota Supra.
Εδώ βέβαια έχει πιο εύκολο έργο, μιας και το βάρος του Plus Six, χάρη και στο νέο πλαίσιο CX, που συνδυάζει το παραδοσιακό για τη μάρκα ξύλο με αλουμίνιο, είναι μόλις 1.075 κιλά. Έτσι η επιτάχυνση από στάση ως το 100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 4,2 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 267 χλμ./ ώρα.
Εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως το πλαίσιο CX που προαναφέραμε θα χρησιμοποιηθεί και σε μελλοντικά μοντέλα της μάρκας, ενώ υποστηρίζει τόσο υβριδική όσο και πλήρως ηλεκτρική τεχνολογία. Μέχρι τότε πάντως τα Morgan, μεταξύ αυτών και το Plus Six, δεν διαθέτουν κανένα σύστημα υποβοήθησης παρά μόνο ABS. Κατά τα άλλα και όπως αναμένεται το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό είναι πολυτελές με δέρμα και ξύλο σε μεγάλες δόσεις.
Όπως και τα άλλα μοντέλα της Morgan έτσι και το Plus Six απέχει πολύ από τη μαζική παραγωγή. Σε ετήσια βάση θα κατασκευάζονται περίπου 300 με το καθένα από αυτά να κοστίζει στην Αγγλία περίπου 91.000 ευρώ.