ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Peugeot 208 είναι όμορφο και φρέσκο και θα συνεχίσει την επιτυχία των προκατόχων του

Το νέο Peugeot 208 είναι όμορφο και φρέσκο και θα συνεχίσει την επιτυχία των προκατόχων του

Η επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας γενιάς του best seller της Peugeot, του 208, θα γίνει σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης, που θα διαρκέσει από τις 5 έως και τις 17 Μαρτίου. Όπως όμως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια διέρρευσαν ήδη στο διαδίκτυο -ηθελημένα ή το λιγότερο πιθανό αθέλητα- οι πρώτες του φωτογραφίες. Οι οποίες απεικονίζουν, όπως μπορείτε άλλωστε να δείτε, ένα ιδιαίτερα όμορφο αυτοκίνητο με φρέσκια και νεανική αισθητική.

Η οποία ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα του ιδιαίτερα επιτυχημένου SUV της γαλλικής μάρκας, του 3008. Έτσι χαρακτηρίζεται από μια εμφατική και σχεδόν κάθετη μάσκα, την οποία πλαισιώνουν χαρακτηριστικοί προβολείς -και αυτοί με τη σειρά του παραπέμπουν στους αντίστοιχους του SUV- καθώς και ένα καπό με έντονο ανάγλυφο. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρους του νέου 208, που θα είναι αποκλειστικά 5θυρο.

Στο εσωτερικό ακολουθείται πιστά η λογική του i-cockpit, με το ψηλά αλα HUD (Head Up Display) τοποθέτηση του πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με μια τονισμένη κεντρική κονσόλα αλλά και ένα μικρό τιμόνι, με επίπεδο τόσο το κάτω όσο και το πάνω τμήμα του. Οπτικά ξεχωρίζει η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρείας έχουν υιοθετήσει και εδώ την έξυπνη λύση των διακοπτών άμεσης πρόσβασης που βρίσκονται ακριβώς κάτω από την οθόνη. Διαθέσιμος θα είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών που απεικονίζεται στη φωτογραφία και ο οποίος είναι στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις και προαιρετικός στις υπόλοιπες (Life, Active και Allure). Ενδιαφέρον είναι πως ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης ενώ γενικά θα υπάρχουν αρκετά high tech συστήματα. Όσο για την κεντρική οθόνη το μέγεθός της ανάλογα με την έκδοση θα είναι 5,0, 7,0 ή 10,0 ίντσες

Η βάση του καινούργιου Peugeot 208 θα είναι το νέο πλαίσιο CMP του ομίλου PSA (Peugeot, Citroen, DS3 και Opel) που υποστηρίζει τόσο υβριδικά όσο και ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης. Μάλιστα το e-208, το ηλεκτρικό 208 θα είναι διαθέσιμο ευθύς εξαρχής με κινητήρα 136 ίππων και αυτονομία 340 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Η γκάμα των συνόλων βενζίνης θα αποτελείται από τις ατμοσφαιρικές και turbo εκδόσεις του τρικύλινδρου PureTech των 1.200 κυβικών με 70, 100 και 136 ίππους, ενώ ο diesel θα είναι ο 1.5 BlueHDI στην έκδοσή του των 100 ίππων.

Κορυφαίο Peugeot 208 θα είναι το GTI με κινητήρα 1.600 κυβικών και 220 ίππων, που εξωτερικά θα ξεχωρίζει από τις μαύρες προεκτάσεις των φτερών -υπάρχουν και στις εκδόσεις GT και GT Line- που παραπέμπουν μεταξύ άλλων και στα θρυλικά 205 GTI.