ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Renault Clio είναι και στη νέα του εκδοχή ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της κατηγορίας του

Η Renault δεν καθυστέρησε καθόλου με τη συνολική αποκάλυψη της νέας, πέμπτης γενιάς του Clio και έτσι αμέσως μετά την παρουσίαση του εσωτερικού του έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και στοιχεία για την εξωτερική του εικόνα.

Στο νέο λοιπόν Clio οι σχεδιαστές της Renault και σε αντίθεση με ότι είχαν κάνει με την προηγούμενη γενιά του επέλεξαν το δρόμο της εξέλιξης και όχι της επανάστασης. Σωστά κατά την άποψή μου μιας και το τρέχον μοντέλο εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο ελκυστικά της κατηγορίας, κάτι που αποδεικνύει και τη δυναμική του αρχικού του σχεδιασμού.

Λογικά λοιπόν και ο διάδοχός του είναι ιδιαίτερα ελκυστικός, καθώς οι ίδιες βασικές γραμμές έχουν εμπλουτιστεί με τη μάσκα και τους χαρακτηριστικούς προβολείς του Megane καθώς και από τα σχήματος C φώτα ημέρας. Στο προφίλ τα πλευρικά προστατευτικά είναι πλέον πιο λεπτά αλλά το χαρακτηριστικό σχήμα αυτών της προηγούμενης γενιάς αποτυπώνεται ανάγλυφα στις πόρτες. Παράλληλα οι «ώμοι» είναι και εδώ ιδιαίτερα τονισμένοι, ενώ τα πίσω φώτα στα οποία καταλήγουν έχουν καινούργια σχεδίαση.

Αυτές που έχουν αλλάξει σε σημαντικό βαθμό είναι οι αναλογίες του αμαξώματος. Και αυτό γιατί το μήκος έχει μείνει πρακτικά το ίδιο μιας και η μείωση του μκατά 6 χιλιοστά, στα 4,048 μέτρα, σχεδόν δεν γίνεται αντιληπτή, ενώ αντίθετα εμφανής είναι η μείωση του ύψος κατά 30 χιλιοστά. Για χάρη τόσο μιας πιο δυναμικής εμφάνισης αλλά και της αεροδυναμικής. Πιο μικρό, πάλι κατά 6 χιλιοστά, είναι και το μεταξόνιο με τη μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό να αποδίδεται, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, στα πιο λεπτά καθίσματα που προσθέτουν +26 χιλιοστά στο χώρο που αντιστοιχεί στα γόνατα των πίσω επιβατών. Αντίστοιχα το πορτμπαγκάζ αυξήθηκε κατά 26 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 391, τιμή από τις καλύτερες της κατηγορίας.

Το πλαίσιο CMF-B που χρησιμοποιείται στο Nissan Micra είναι η βάση και του νέου Renault και πέρα από όλα τα άλλα συμβάλει και στη μείωση του βάρους με -22 κιλά σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς.

Έτσι και οι κινητήρες, οι οποίοι θα ξεκινούν κατά πάσα πιθανότητα από ένα τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο 1.000 κυβικών με 65 ή 75 ίππους, θα έχουν ένα ελαφρώς πιο εύκολο έργο. Πιο πάνω υπάρχει αφενός ο νέος turbo 1.0 TCe με 100 και 130 ίππους και αφετέρου ο καινούργιος diesel των 1.500 κυβικών (με 85 ή 115 ίππους), ενώ στην πορεία θα προστεθεί εκτός απροόπτου και ο τετρακύλινδρος των 1.330 κυβικών της συνεργασίας με τη Mercedes.

Του χρόνου θα παρουσιαστεί πιθανότατα και το πρώτο ήπια υβριδικό (mild hybrid) μοντέλο νέας γενιάς της Renault με μπαταρία 1,2 kWh και συνδυασμό κινητήρα βενζίνης 90 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 40 ίππων. Η συγκεκριμένη διάταξη αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh θα χρησιμοποιηθεί και στο Captur που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο ως plug-in υβριδικό και με ηλεκτρική αυτονομία από 40 έως 50 χιλιόμετρα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης