ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Shelby GT500 έχει 700+ ίππους και είναι η πιο γρήγορη Ford Mustang στην ιστορία του μοντέλου

Τα αμερικάνικα «muscle cars» είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία με φανατικούς οπαδούς, ειδικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και με συνεχώς αυξανόμενη τάση για όλο και περισσότερους ίππους και αντίστοιχα όλο και μικρότερους χρόνους για το 0-100 χλμ./ώρα.

Φυσικά από τις εξελίξεις στο συγκεκριμένο τομέα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Mustang της Ford, που αποτελεί το πιο γνωστό μέγεθος και στη Γηραιά Ήπειρο των συγκεκριμένων μοντέλων. Έτσι και από τη στιγμή που η μέχρι τώρα top Mustang, η Shelby GT350 έχει μείνει πίσω, η Ford παρουσίασε στο Ντιτρόιτ και την έκθεσή του την κορυφαία της εκδοχή.

Τη Shelby GT500, στην οποία ο μεγάλος V8 των 5.200 κυβικών συνδυάζεται με έναν θηριώδη μηχανικό υπερσυμπιεστή (kompressor), ελάχιστα πιο μικρό από αυτόν του Dodge Demon, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να εκτοξεύεται πάνω από τους 700 ίππους. Η ακριβής ιπποδύναμη της Shelby GΤ500 δεν ανακοινώνεται ακόμα και αυτό είναι κάτι που έχει λογική από την πλευρά της Ford.

Κι αυτό γιατί οι πωλήσεις της πανίσχυρης Mustang θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο, οπότε μέχρι τότε οι αντίπαλοί της μπορούν να υπερθεματίσουν αν είναι ήδη γνωστή η απόδοσή της. Αντίστοιχα και η Ford μπορεί εύκολα να προσθέσει κάποιους ίππους αν υπάρχει λόγος.

Από τη στιγμή λοιπόν που δεν γνωρίζουμε την επίσημη ισχύ της Shelby GT500 και οι τιμές των επιδόσεων που ανακοινώνει η Ford (0-100 χλμ./ ώρα σε 3,5 δεύτερα και 0-400 μέτρα σε λιγότερα από 11,0 δεύτερα) είναι κατά εκτίμηση. Αυτό όμως δεν εμποδίζει κανέναν να τις χαρακτηρίσει και ως εξαιρετικές, ενώ σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία είναι η πιο γρήγορη Mustang με έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις η κορυφαία Mustang διαφοροποιείται έντονα και οπτικά, έχοντας μιας σαφώς πιο επιθετική εμφάνιση με εισαγωγές αέρα διπλάσιου μεγέθους αλλά και ένα καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο.

Από κει και πέρα ενισχυμένη είναι και η ανάρτησή της με αμορτισέρ νέας γενιάς της MagneRide, το κιβώτιό της είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη της Tremec που μπορεί να αλλάζει σχέσεις σε λιγότερα από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου(!) και έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (normal, sport, drag και track). Καινούργιο είναι και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ οι δίσκοι των φρένων είναι κυριολεκτικά τεράστιοι μιας και έχουν διάμετρο 420 χιλιοστά. Μπροστά συνδυάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης